vice cityr Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 als ik vice city istaleer en ik probeer te spelen dan komt er zo een raar beeld net als ik alles 2 keer zie wat moet ik hiet aan doen (sorry als het verkeerd staat) Reageren
X-TX Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) Ergens in instellingen moet je iets aanpassen, ik weet zo niet uit mijn hoofd welke. Boven of onder WideScreen moet je iets uitzetten. Probeer eens. Ik installeer wel even VC dan kan ik vertellen wat het is. *VC heb ik orgineel op CD-rom* Edit: Ik kan het niet vinden, SA had het wel. Ik heb nu even geen tijd, moet Engels maken voor mijn lekkere lerares Engels. Dat gaat even voor, zodra ik klaar ben wil ik nog wel een keer naar kijken. Bewerkt: 25 januari 2006 door X-TX Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Je moet TRAILS in het menu Display options uitzetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.