The Italian Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) Heey ik heb weer zin in een battle Onderwerp: Voetbal Soort design: Wallpaper Size design: Wallpaper Size Render: ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Hier is de mijne: Hier is ie ik geef maar de link want plaatje is te groot Bewerkt: 25 januari 2006 door The Italian
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) Als je een battle wil doen, zul je wel een lijstje moeten maken waar de wallpaper aan moet voldoen Edit: ik poste net nadat jij je lijstje had geplaatst, sorry. Bewerkt: 25 januari 2006 door General Lee
The Italian Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Nog iemandt zin in een Wallpaper battle tegen mij
The Italian Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Wilt er nog Iemand wil graag battleeeee
The Italian Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Halloooooooooo IEMANNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDT
Dizzee Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Woow Triple post... Dat is dus niet de bedoeling... Wanneer niemand reageert, wil dat zeggen dat er niemand geïnteresseerd is. Het is het beste wanneer je dit dan gewoon laat rusten, en gewoon een nieuwe battle start met een ander onderwerp ofzo...
The Italian Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Woow Triple post... Dat is dus niet de bedoeling... Wanneer niemand reageert, wil dat zeggen dat er niemand geïnteresseerd is. Het is het beste wanneer je dit dan gewoon laat rusten, en gewoon een nieuwe battle start met een ander onderwerp ofzo... Oke sorry voor de triple post heb ik zo gedaan zodat ik aandacht kreeg >>> Door .Levi.: Duurt te lang voordat de battle begint. Closed neem contact op met Slimm of mij als je hem weer open wilt.<<< Bewerkt: 10 april 2006 door .Levi.
Recommended Posts