Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil de landkaart veranderen uit het pause menu... Hoe doe ik dat? Het moet er zo uit komen te zien:

ganghq.gif

Alvast bedankt :cab:

Geplaatst:

Hiervoor moet je in de GTA3.IMG zijn, en de Radars textures aanpassen, dit zijn de nummers 1 tot en met 79 (dacht ik), dan zal waarschijnlijk ook gelijk de map in het menu worden veranderd, maar neem van me aan, dit is een soort puzzel, je moet het helemaal opsplitsen in stukjes.

Geplaatst:

Het zijn alle radar.txd zoals JGuntherS zei!

Dus nou niet alle maps gaan aanpassen, ik wens je veel succes want het is een gepuzzel ;).

Geplaatst:

Ja, ik wil hier toch even wat zeggen. Als ik een weg aanleg, hoe kan ik dan PRECIES een streep op de kaart zetten? (dat de weg voorstelt)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Ja, ik wil hier toch even wat zeggen. Als ik een weg aanleg, hoe kan ik dan PRECIES een streep op de kaart zetten? (dat de weg voorstelt)

load de ipl en ide in max en maak een render van boven, dan edit je het plaatje (kleuren editen, of de weg uitknippen) in photoshop en plaats hem in een van de radar txd's (zoek het deel waar je weg moet komen)

beetje logish nadenken over de schaal en photoshop skillz klaren de klus

et kan ook wel makkelijker (gewoon tga uit txd halen en editen in Photoshop), maar dat is stuk minder nauwkeurig

Bewerkt: door T_N_T
  • 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Je wou toch de map in sa veranderen??

nou dan moet je even rondneuzen in de txd bestanden in een bepaald mapje in de gta sa folder.

openen met txd editor ofzo en kijk dan of de gta sa map er in staat ik kan het natuurlijk ook even maken.!!!

teminste ik dacht dat die daar tussen stond....

greets gybrus.

PS: waar staan al die rare tekens voor???

seas, com ext ext.

Bewerkt: door gybrus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...