novita Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ik wil de landkaart veranderen uit het pause menu... Hoe doe ik dat? Het moet er zo uit komen te zien: Alvast bedankt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Hiervoor moet je in de GTA3.IMG zijn, en de Radars textures aanpassen, dit zijn de nummers 1 tot en met 79 (dacht ik), dan zal waarschijnlijk ook gelijk de map in het menu worden veranderd, maar neem van me aan, dit is een soort puzzel, je moet het helemaal opsplitsen in stukjes. Reageren
EXIT Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 je de rader moet via gta3.img en opsplitsen maar de map moet je zoeken bij san andreas/models/txd Reageren
JGuntherS Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 In GTA3.IMG zitten de TXD's radar0 t/m radar64 dacht ik, daarin zit de radar. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Het zijn alle radar.txd zoals JGuntherS zei! Dus nou niet alle maps gaan aanpassen, ik wens je veel succes want het is een gepuzzel . Reageren
novita Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 te veel bestanden Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ja, ik wil hier toch even wat zeggen. Als ik een weg aanleg, hoe kan ik dan PRECIES een streep op de kaart zetten? (dat de weg voorstelt) Reageren
novita Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 door het kaartje te zoeken van het gedeelte waar de weg is. Reageren
T_N_T Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Ja, ik wil hier toch even wat zeggen. Als ik een weg aanleg, hoe kan ik dan PRECIES een streep op de kaart zetten? (dat de weg voorstelt) load de ipl en ide in max en maak een render van boven, dan edit je het plaatje (kleuren editen, of de weg uitknippen) in photoshop en plaats hem in een van de radar txd's (zoek het deel waar je weg moet komen) beetje logish nadenken over de schaal en photoshop skillz klaren de klus et kan ook wel makkelijker (gewoon tga uit txd halen en editen in Photoshop), maar dat is stuk minder nauwkeurig Bewerkt: 17 februari 2006 door T_N_T Reageren
gybrus Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Je wou toch de map in sa veranderen?? nou dan moet je even rondneuzen in de txd bestanden in een bepaald mapje in de gta sa folder. openen met txd editor ofzo en kijk dan of de gta sa map er in staat ik kan het natuurlijk ook even maken.!!! teminste ik dacht dat die daar tussen stond.... greets gybrus. PS: waar staan al die rare tekens voor??? seas, com ext ext. Bewerkt: 25 februari 2006 door gybrus Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 PS: waar staan al die rare tekens voor???seas, com ext ext. Wat bedoel je daarmee? Kan je daar eens een voorbeeld van geven? Reageren
gybrus Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 een voorbeeld staat er onder.... naja er zijn rode en blauwe vlakjes en ik wil weten waar die voor staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.