ZOrange Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 zijn er geen kapper's bij las venturas probeer bij allemaaLS SF & LV Veel Succes.... Dago58x Jawel hoor, er zijn over al kappers in elke stad! Maar alleen in Los Santos kan je je kaal laten scheren Bij die kapper aan de Loco Law Do tunergarage Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Volgens mij niet, het kan volgens mij alleen bij de kapper aan de Playa Del Seville. Reageren
ra-vds Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) zijn er geen kapper's bij las venturas probeer bij allemaa LS SF & LV Veel Succes.... Dago58x Jawel hoor, er zijn over al kappers in elke stad! Maar alleen in Los Santos kan je je kaal laten scheren Bij die kapper aan de Loco Law Do tunergarage nee ik heb me in zo'n klein dorpje in Las Venturas laten kaal scheren ... daar kan je btw ook dreads nemen ik weet alleen niet meer waar het was en op me kaart kan ik ook niet zien waar de barber zit ... maar ik gloof dat het in het zelfde dorpje was als waar je ook een kart kan vinde en dat zouw dn dus het dorpje in de tierra robada zijn ... als ik nog meer te weten kom in welk dorpje het nouw echt was dan laat ik het ff weten [edit] ik ging net ff kijken en je kan bij die kapper niet kaal .. maar als je dreads wil .. strak naar achter over je hoofd heen getrokken dan moet je de blonde cornrow greetz Ra-vds Bewerkt: 5 februari 2006 door ra-vds Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.