Giorgo Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) Mijn idee is voor een mod te voor gta vice waarin: # nieuwe wagens komen # nieuwe sunshine garage # nieuwe hud en radar # neons # andere maan # ander water # andere gebouwen... Ik ben er al volop mee bezig dus post al jullie meningen erover. En ik zou hem dan ook graag insturen naar gtagames. Bewerkt: 25 januari 2006 door Giorgo Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Het lijkt me wel vet! Maar je moet wel wat aparte neons doen want er zijn al veel neons... En het is niet leuk als je precies dezelfde hebt. Heb je al meer mensen die je helpen? Reageren
Grove St. Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 leuk, maar laat eens sreens zien. Dat wilt iedereen namelijk.. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Leuk idee maar kun je misschien een aantal screens laten zien zoals Grove st. al zei? Reageren
Blastov Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Leuk zo'n mod, maak je dit zelf of vraag je permissie aan andere modders om zijn bestaatnde mods te gebruiken ? Reageren
Giorgo Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 De meeste dingen maak ik zelf. Op het moment die ik dit alleen als er ùmensen willen helpen dit mag nztuurlijk !! Ik zet er wat mods in en neem de screen maar het is zo : ik ben juist begonnen dus... Van sommige dingen zoals auto's vraag ik toestemming voor te te gebruiken. Ik maak niet alles zelf, ik ben tenslotte ook maar alleen. Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Srry, ik speel geen GTA Vice City meer Anders wou ik je best helpen hoor Greetz, GTA Vice VIP Reageren
gybrus Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 het meeste van jouw ideen is al gemaakt.... maar toch leuk dat je het nog een keer wilt proberen. en een soort mod pack ervan te maken. greets gybrus Reageren
Bongo Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik vind het een goed idee, alleen weet ik niet of er nog veel mensen op VC mods zitten te wachten. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 t is wel een goed idee, maar je kan beter een mod maken voor SA vice city speelt bijna niemand meer. Reageren
NBgangsta Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Maak alsjebleift ook een nieuw gebouw met wapens en auto's. Storage of zo, met niet alle wapens maar heel veel militair spull. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.