Berrus Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Hallo, ehm...om te beginnen ff kort voorstellen. Ik ben lid van een motorsite waar het voorstellen ook gewaardeerd word. De naam is Bert, 24 jr uit Veendam, groningen. Op dit moment (niet letterlijk) speel ik GTA SA op de Xbox. Ik begin gelijk met een vraag. Voordat iedereen gelijk UTFS roept, zal ik zeggen dat ik de zoekmachine inmiddels gevonden en gebruikt heb. De vraag is hoe ik met de Xbox-controller de radiozender verander want dit lukt me maar niet. Mijn dank nog aan Lantyz voor de hulp met het registreren . Dit ging namelijk niet in een keer goed. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Heey, Berrus. Ik zelf speel SA niet op de Xbox, maar ik heb het wel een keer gedaan. Volgens mij is de toets om het radiostation te veranderen dit: Reageren
Berrus Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Ok, ik geloof dat ik die ook al heb gehad maar zal het vanavond toch nog ff proberen. Reageren
abiboe Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 met de D-PAD kan je van radio-zender wisselen Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Je kan ook even Shooter of xboxgta een pm sturen die spelen zelf San Andreas op de xbox. Reageren
gta_player Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 (bewerkt) ik speel san andreas zelf ook op de xbox en het zijn de toetsen naar boven en naar benenden wat general lee aanwijst Bewerkt: 26 januari 2006 door gta_player Reageren
Sh Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Beste Bert, Ik zelf heb ook San Andreas op de xbox Het zijn deze knoppen: Waar ik die puntjes heb gezet, Suc6 http://img82.imageshack.us/img82/2259/con14li.jpg Reageren
Berrus Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 ja, het is gelukt. Ik zou zweren dat ik alle knoppen bij langs was geweest maar niet dus. Dank aan u allen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.