ShadowBullet Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 De ballas zijn al lekker ruig dus ik wil die hele gang wel verslaan Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Dan zou ik ook de Vario Los Aztekas nemen! Die spreekt mij dan het meeste aan ná de Grove Street Families en de Triads. En ook bovendien dat de Grove Street Families een soort bondgenoot met ze zijn. Voor mij het zelfde! Reageren
Sunray Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 moeilijk maar ik kies dan toch voor vagos VAGOS FOR LIVE Reageren
Markolie Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Doe mij de ballas maar die zijn wel vet en best moeilijk Markolie Reageren
Dynamic Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) Ballas! Bewerkt: 11 februari 2006 door Giovanni_bono Reageren
Svenie Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) The Gaming Gang lol geef mij maar die dikke ballas poesies ik wil zo hun hele gang uitmoorden en als ik er nog 1 zie rij ik er voorbij met een bomauto en laat hem naast zijn lijfie kapot springen en dat wil ik doen met de triads naar mijn zeggen de beste gang in SA Bewerkt: 8 februari 2006 door svenie Reageren
Blizz Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 De Ballas natuurlijk! Ik haat ze, en dat dwingt me er toe ze nog meer te doden! Reageren
NaturalBornKillaNBK Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) Hmm, wat dacht je van geen een? I love life too much. Bewerkt: 15 februari 2006 door NaturalBornKillaNBK Reageren
KillerR Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 De Ballas natuurlijk, wie anders! Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Los Santos Vagos nigga... ze zijn vet lauw!!! en sterk..... vink wel gaaf om een war met hen te hbbn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.