shanon Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Wie heeft de hidden interiors hell eigenlijk voor ons gemaakt? Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Bedoel je blue hell? Dat heeft R* zelf gedaan volgens mij. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Bedoel je blue hell? Dat heeft R* zelf gedaan volgens mij. Blue hell is een van de hidden interiors. Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 (bewerkt) Nee, de hidden interior is de wereld waar alle interieuren (binnenkanten) van gebouwen in zitten. Je moet ook in van die gele pijlen die voor deuren staan van huizen lopen, an wordt je getransporteerd naar een interieur van het betreffende gebouw, in de hidden interior wereld. De blue hell is de wereld waar het landschap van een spel zelf op is gebouwd. Je kan er komen d.m.v. van bug, zodat je door de grond valt. Dan zie je als het goed is alleen maar blauw en SA van onderen. Maar de hidden interiors zijn door R* gemaakt hoor, anders konden ze er immers geen interieuren van gebouwen plaatsen! Het is niet gemaakt door een moderator als je dat soms dacht. Bewerkt: 26 januari 2006 door Pietje // Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Dan had ik wel gelijk dus... GTA liefhebber wat bedoel je hiermee;Blue hell is een van de hidden interiors. Dat wist ik ook wel.. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Dat je in de Blue Hell terecht kan komen is nooit de bedoeling geweest van R*, het is een bug, het voegt niets toe aan het spel, dus een fout. Na ontdekking ervan hebben ze het Blue Hell genoemd omdat je je feitelijk onder San Andreas bevindt en omdat alles blauw van kleur is.. Het is definitief geen hidden interior. Het is nooit met opzet door R* in het spel gezet... Groetjes Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 (bewerkt) Bedoel je blue hell? Dat heeft R* zelf gedaan volgens mij. Blue hell is een van de hidden interiors. Dan had ik wel gelijk dus... GTA liefhebber wat bedoel je hiermee;Blue hell is een van de hidden interiors. Dat wist ik ook wel.. Hoe kom je daar bij? Hidden Interior World en Blue Hell zijn écht twee verschillende dingen hoor, de blue hell maakt geen onderdeel uit van de hidden interior world. In de hidden interior world zitten de interieuren (binnenkanten van gebouwen) van gebouwen. Als je in de Blue Hell zit zit je ónder San Andreas. Ik heb het óók uitgelegd in mijn post hierboven. Edit: en wat jij zegt RonaldVC, klopt ook zeker. Het komt ook inderdaad door een bug dat je in de blue hell kan komen, maar ook helemaal dat je in de hidden intorior kan komen. Het is idd ook helemaal niet de bedoeling geweest van R* om daar te kunnen komen, want het zijn eigenlijk gewoon de lege plekken waar de werelden in zijn gebouwd. Ook als je gaat modden, met programma's zoals sketchup, dan is er in het begin toch ook helemaal niets? totdat je dingen hebt gemaakt, dan wordt de lege ruimte wat gevuld. En dat is ook zo bij SA. (En netzo als bij alle andere spellen.) Bewerkt: 26 januari 2006 door Pietje // Reageren
shanon Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 maar, is rockstar hier blij mee? BTW ik ben gepromoveerd tot server administrator. geen geintje. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 maar, is rockstar hier blij mee?BTW ik ben gepromoveerd tot server administrator. geen geintje. Ik denk het niet want dit was niet de bedoeling. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 maar, is rockstar hier blij mee?Tuurlijk zijn ze daar niet blij mee, lijkt me logisch....BTW ik ben gepromoveerd tot server administrator. geen geintje.Hoe oud ben je man, Reageren
shanon Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 en ook niet blij van al die mods? Reageren
shanon Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 kijk op me pm hou oud ik ben Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Nee, de hidden interior is de wereld waar alle interieuren (binnenkanten) van gebouwen in zitten. Je moet ook in van die gele pijlen die voor deuren staan van huizen lopen, an wordt je getransporteerd naar een interieur van het betreffende gebouw, in de hidden interior wereld.De blue hell is de wereld waar het landschap van een spel zelf op is gebouwd. Je kan er komen d.m.v. van bug, zodat je door de grond valt. Dan zie je als het goed is alleen maar blauw en SA van onderen. Maar de hidden interiors zijn door R* gemaakt hoor, anders konden ze er immers geen interieuren van gebouwen plaatsen! Het is niet gemaakt door een moderator als je dat soms dacht. Dat is dus dikke onzin. De interiors waar jij over babbelt zijn gewone interiors, waar je kunt komen door door de gele pijlen te lopen. Hidde interiors zijn interiors waar je normaal gesproken niet zou kunnen komen (net zoiets als appartement 3C uit GTA VC) De Blue Hell is een universum waar je interecht komt als je door de grond valt. Reageren
shanon Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Ja die bedoel ik ook. je kan er op verschillende manieren komen zoals in de ls gym met je jectpack omhoog vliegen. Reageren
Fireman Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Nee, de hidden interior is de wereld waar alle interieuren (binnenkanten) van gebouwen in zitten. Je moet ook in van die gele pijlen die voor deuren staan van huizen lopen, an wordt je getransporteerd naar een interieur van het betreffende gebouw, in de hidden interior wereld.De blue hell is de wereld waar het landschap van een spel zelf op is gebouwd. Je kan er komen d.m.v. van bug, zodat je door de grond valt. Dan zie je als het goed is alleen maar blauw en SA van onderen. Maar de hidden interiors zijn door R* gemaakt hoor, anders konden ze er immers geen interieuren van gebouwen plaatsen! Het is niet gemaakt door een moderator als je dat soms dacht. IEMAND SNAPT HET Wooooohhh!!!!!!!!!!!!!!! Je hebt eigenlijk wel goed maar de hidden interiors zijn de pijlen die vanuit de grond niet kan bereiken, dus ze zijn ''hidden'' omdat je er niet bij kan. R* heeft het wel express zo gemaakt want de andere interieuren en hun pijlen zit ook hoog ind e lucht alleen de interieuren die ze later niet meer gingen gebruiken hebben ze niet bereikbaar neergezet op aarde. Pietje is de winnaar. Ik zet later de link naar mijn topic over uitleg en verschil tussen hidden interiors en blue hell er wel bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.