Jump to content

Handling.cfg

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb handling.cfg bewerkt en nu kan ik mta niet spelen dus kan iemand mij een ONBEWERKTE handling.cfg geven.

Alvast bedankt. :)

Geplaatst:

Het beste is om voortaan een backup van iets te maken ;)

En sorry ik je het niet zomaar geven dan moet je even je adres in een PB geven!

Geplaatst:

Als je geen zin heb steeds weer een backup te maken moet je gewoon 2 vice city mappen maken de linkse bijvoorbeelt om allerlij dingen in aantepassen en wil je het weer terug zetten ofzo dan moet je van de onbewerkte rechter map dat zelfde bestand weer overschrijven voor het door jou aangepaste bestand

Geplaatst:

Ja dat bedoel ik eigelijk met backupen ik weet niet hoe het eigelijk moet...

Iets van .bak erachter zetten ofzo :(

En Destan je moet eerst je e-mail/msn adres in een PB sturen...

Het lukt me ook niet om 'm upteloaden...

Klik voor een PB op mijn nickname en dan staat er ergens 'stuurPB'

Geplaatst:
Hey ik heb handling.cfg bewerkt en nu kan ik mta niet spelen dus kan iemand mij een ONBEWERKTE handling.cfg geven.

Alvast bedankt.  :)

Je hebt niks aan een onbewerkte handling.cfg van iemand anders..

Zodra je die neer hebt geplant vraagt ie weer om een andere file, en dan staat heel je Vice City vol met losse stukken, dat klopt niet.

- Installeer GTA:VC opnieuw! Dan zijn alle bewerkte files weer zoals normaal..!

Of, krijg je als je op "Start Game" drukt in de MTA Client een error die als volgt luid: ERROR: CRC cleint, could not open handling.cfg, please Reinstall GTA/VC as some of your files have been modified.

- Het enige wat je dan hoeft te doen is Multi Theft Auto opnieuw installeren. Zo gebeurd dus!

Werkt het nu nog niet, verzet dan rechtsbovenin in de MTA Client je Game Version van 1.0 naar 1.1 (of andersom)

MTA Client = Het programma waarmee je kun chatten met anderen en waarvandaan je je spel start.

Geplaatst:

Als het zou werken, zouden ze bij de volgende keer dat dit gebeurt weer ergens moeten gaan rondvragen... Beter weten ze zelf een oplossing.

• 3 maanden later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

mag ik ook een vice city handling.cfg?

want die van mij is standaart maar ik krijg een error van handling.cfg is modified ofzow...

Geplaatst:
Eigenlijk hoort dit niet hier.

Want Handling.cfg heeft bijna niks met MTA te maken.

Het gaat erom adt ze geen MTA kunnen doen omdat ze een gemodde file hebben dus op die manier hoort die er weer wel ;)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Het gaat erom adt ze geen MTA kunnen doen omdat ze een gemodde file hebben dus op die manier hoort die er weer wel!

Dus hij hoort hier wel bij omdat ze MTA niet meer kunnen spelen!

Bewerkt: door ShadowOps

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...