Ferre Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 ICQ is een programma. Je kunt ermee chatten, maar ook berichten en bestanden mee verzenden. Voor het programma heb je een ICQ nummer nodig. Die kun je hier aanmaken. Je kunt het programma hier dowloaden. Je kunt een contactpersoon toevoegen of basis van een e-mail of gewoon via een ICQ nummer. Ik heb ICQ nog niet zo lang, maar heeft iemand van jullie ook ICQ? Het is niet de bedoeling om je ICQ nummer hier dan te posten, dit moet via PB (geinformeert bij GTA-Sheep). Reageren
X-TX Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Heb ik hoop over gelezen maar ik blijf liever bij MSN, het liefst MSN 6.2. Want al die nieuwe versies stikken van de bugs. 6.2 was grafish goed. En had precies de opties die ik nodig had. Winks, Webcam, Geluid, Buzzers en weet ik veul wat er allemaal bij zit mag allemaal weg van mij. Geluid doe ik via Skype. Webcam heb ik niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.