Nemean^inf Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 http://www.nationofgfx.com/gfx/vector.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Zou je nog even een link kunnen geven, waar je de vector brushen kan downloaden? Volgens mij mag dat wel, want het is maar voor Photoshop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Goeie tut ziet er goed uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 http://www.deviantart.com en dan bij search in typen: vector. Dan kan je vele packages downen. Thanks voor de comments. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Ik heb deze net even gemaakt, maar volgens mij is ie niet zo goed gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Ziet er wel vett uit miss had je tog een kleurtje kunnen geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Ik heb er nu even een border en een kleurtje bij gedaan. Maar of hij er mooier van geworden is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Ziet er goed uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Bedankt, heeft iemand nog misschien tips hoe ik deze sig beter kan maken? Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Het is wel een goeie handleiding, op wat spellingsfouten na;) Blijf zo doorgaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 Ik heb er nu even een border en een kleurtje bij gedaan.Maar of hij er mooier van geworden is... Tips: Text. Render blenden. Border op overlay. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 Leuke tut -supremecars- Heeft me ook geholpen, thx. Hier is mijn resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 Op deviantart.com staat telkens dat het een brush set is. Bedoelen ze hier dus mee dat het meerdere brushes zijn? Want ik zie telkens maar een plaatje. Kan iemand mij vertellen hoe ik de hele set download? Bedankt en Greetz Wazuup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2006 Op deviantart.com staat telkens dat het een brush set is. Bedoelen ze hier dus mee dat het meerdere brushes zijn? Want ik zie telkens maar een plaatje. Kan iemand mij vertellen hoe ik de hele set download?Bedankt en Greetz Wazuup Ha wazuup, Dat is een hele set die zet je in photoshop en dan kan je hem openen en dan krijg je er vet veel. Dat houdt in dat een gedeelte die jij ziet op het plaatje in die brush zit dat houdt in dat er meer in kunnen zitten. @Dizzee thanks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Dit heb ik er van gemaakt: Volgens mij is er iets met me render gebeurd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.