Kareem Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 wa vinden julie daar van dat de soundtrack van gta sa samen met interscope records wordt gemaakt ?? ik vindt da wel cooool!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 ja dat is zeker relaxt,want ik hoor goeie dingen over intrscope dus moet san andreas ook goed worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 ja dat is zeker relaxt,want ik hoor goeie dingen over intrscope dus moet san andreas ook goed worden :o Wauw :o , Goede samenwerking, hopen dat er wat moois uit vloeit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 dat moet wel,alleen jammer dat R* neit samen met shady records samenwerkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 Wat is in hemels naam interscope records dat is zeker een platenmaatschappij in Amerika?¿? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 petersmurfje,zoals je weet zitten er in gta 1,2,3 en VC liedjes,en die worden opgenomen bij een platenmaatschappij en interscope is een hele belangrijke in amerika,dus heeft R* er voor gekozen dat gta san andreas,de leidjes ervan dan,bij interscope worden opgenomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 O.A G-Unit, Jadakiss, Ms. Dynamite, Limp Bizkit staan bij Intersope Records gecontracteerd B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 Tja je hebt wel sommige bekendere... zoals BMG, Sony en universal als je die zo lijkt interscope niet zo bekend maar San Andreas zal toch wel goed worden :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 ja,en doordat R* samenwerkt samen met interscope, word interscope ook weer groter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 Ik had ook nog nooit van ze gehoord. Maar het blijkt dat ze 2pac gecontracteerd hadden/hebben ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 Ja?? dat zal wel mooi zijn! want dan komt topic er mischien ook in :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 petersmurfje,zoals je weet zitten er in gta 1,2,3 en VC liedjes,en die worden opgenomen bij een platenmaatschappij en interscope is een hele belangrijke in amerika,dus heeft R* er voor gekozen dat gta san andreas,de leidjes ervan dan,bij interscope worden opgenomen oh oke bedankt ik wist niet dat het een platenmaatschappij was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 dan weet je het nu maar ik heb nog eventjes research gedaan,ALS 2pac erin komt,2pac heeft zijn liedjes iig NIET bij interscope opgenomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 Hij staat er wel onder contract Maar ik begrijp je niet, wat voor research heb je erover gedaan dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 (bewerkt) Ik vind dit echt 1 van de beste dingen die ik weer sinds tijden heb gehoort over GTA:SA kan niet wachten tot ik in mijn auto zit en gewoon zit te luisteren naar Faith van Limp Bizkit (nummer van limp bizkit in de jaren "90) Bewerkt: 5 september 2004 door Q Dude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.