liltuner Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 ik had research gedaan ja,en ik heb nix gevonden dus dacht ik nou,2pac heeft zich vast niet geregistreerd bij interscope Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 Nee, ik zeg het gewoon voor de grap <_< Je research is dan van erg grootte klasse, je bent zelfs niet eens tot de site van Interscope gekomen :o http://www.interscope.com/artists/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 ik had research gedaan ja,en ik heb nix gevonden dus dacht ik nou,2pac heeft zich vast niet geregistreerd bij interscope ahahah die staat notabene boven aan in de lijst :lol: :lol: :lol: je hebt zeker wel goed gezocht he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 nou ik had alles geprobeerd te zoeken met interscope maar nix gevonden :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 nou ik had alles geprobeerd te zoeken met interscopemaar nix gevonden :blink: Volgende keer beter 'researchen' dan :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 lolbroek <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.