jaah90 Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 (bewerkt) Voordat je dingen kan editen in sa, moet je eerst het vinkje bij de sa map weghalen, en dan op alle mappen toepassen. Mijn windows staat er nu 4 uur weer op, en nou druk ik met rechter muis op sa map ---> haal vinkje weg bij alleen lezen --> pas op alle mappen toe klik alles weg ga tuerg naar de sa map Alles is weer alleen lezen gemaakt Hoe verander ik dit edit: het is bij iedere map bij mij in het windows op dit moment u begrijpt natuurlijk wel dat dit aardig dringend is Bewerkt: 26 januari 2006 door jaah90 Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Ja, ik heb het ook met Vice City. Zo'n blok bedoel je? (zo'n blok dat Alleen-Lezen vol maakt?, of een vinkje?) Ik heb geen idee hoe je dit oplost. Maar ik heb ergens gelezen op dit forum dat je San Andreas opnieuw zou moet installeren, en daarna staat het er als het goed is niet meer (het vakje) Of het werkt? Geen idee! Maar het zou kunnen. Nogmaals ik heb dit probleem ook bij Vice City. SSX-Breaker................... P.S. dit vindt ikwel heel lol: ''Auto dealer in opleiding'' Weet iemand waarvor dit dient? Bewerkt: 27 januari 2006 door SSX-Breaker Reageren
EXIT Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 bij mij was het ook maar ik was na dat ik de computer terug had opgestart van af @ssx-breaker dat is een soort van rang Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Als je hem afvinkt en toepassen doet is er geen probleem. Je kan het verder gewoon laten en editen, ookal komt het vinkje terug als je opnieuw kijkt. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Daar heb je gelijk in, ook al staat het vinkje er toch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.