Goliat Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Ik heb nu een eigen server en alles werkt prima, alleen wat zijn zijn de admin commands? Dus hoe doe ik een andere race etc. Reageren
Jarno Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Typ in de console (Toets: F8) (Als je bent ingelogd als admin) '/rcon help'. Et voila. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 (bewerkt) Even verbeteren: type 'rcon help' in de console, en het komt eruit rollen! Inloggen doe je met 'rcon_login <pass>'. Dat wachtwoord moet je apart vermelden met je nickname in mtaserver.conf! Voorbeeld: Admin Goliat Mijnmooiewachtwoord Bewerkt: 26 januari 2006 door JGuntherS Reageren
Goliat Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 (bewerkt) ok bedankt mense 't isz gelukt. Nog een vraagje nu staan er alleen de standaart maps in de MTA server van gtagames.nl komen er ook nog anderen? Bewerkt: 26 januari 2006 door Goliat Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 ok bedankt mense 't isz gelukt.Nog een vraagje nu staan er alleen de standaart maps in de MTA server van gtagames.nl komen er ook nog anderen? Ja denk het wel Er zijn toch al Custom maps? Reageren
Goliat Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Niet dat ik weet hoor maar als ze erzijn kan je dan een voorbeeld geven? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Niet dat ik weet hoor maar als ze erzijn kan je dan een voorbeeld geven? Break of Destruction Derby en nog 1? Reageren
Jarno Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Niet dat ik weet hoor maar als ze erzijn kan je dan een voorbeeld geven? Break of Destruction Derby en nog 1? Deze zijn standaard maps Reageren
Goliat Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Niet dat ik weet hoor maar als ze erzijn kan je dan een voorbeeld geven? Break of Destruction Derby en nog 1? Deze zijn standaard maps nu heb ik eigenlijk nog geen antwoord op mijn vraag: komen er wel of niet costums maps op de MTA server van gtagames.nl? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Als dat Standard zijn moet je maar wachten tot Joriz custom zet. Reageren
Goliat Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Ok, ik stuur joriz wel een PM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.