~> GizmO <~ Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 (bewerkt) Haha leuk gemaakt man. maar een beetje aan de lege kant. en de wire is wat blurry. Maar het is een begin. Miss had je nog kunen doen dat het leek alsof ze erin zitten. Zoals hieronder. (Niet echt een super voorbeeld maar zoiets bedoel ik) Kutgw man. Ik vind hem netjes. 9/10 Tech is cooll [EDIT] Beter voorbeeld gevonden voor het laten lijkenm of het erin zit. Zoals die orb in het midden. Bewerkt: 26 januari 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Achille Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 ja dit is mijn eerste. Ik heb dat geleerd op effectica beetje nagekeken Moet nog oefenen, heb o.a van die sigs wat afgekeken.. Maar weet niet hoe je die roest doet.. Maar komt allemaal nog wel Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Leuke sig, ik vind hem iets te triest maar wel mooi . Zou je hem eventueel een heel klein beetje kunnen aanpassen op mijn kleine wensen? :$ - WiKiGTA Crewmember, zou ik er graag in willen. Samen met de andere tekst. - De kleur van het forum, Oranje dus . - Als dit niet omgelijk is, dan mag je het proberen! De schotel van WikiGTA erin. Verder vind ik hem wel stoer . Dus wel wat plus punten Goed man Reageren
Kraay Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 De alleseisende Ruurd . Ik vind het zelf ook mooi, alleen de kleur(dat groenige) vind ik zelf wat minder. Verder perfect . 9/10, echt een mooie style Reageren
Mpp Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 raar hoe maken jullie dat voor ??/\/\ hierboven mooi gemaakt 8 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) Netjes achille. Ziet er vet uit. Bewerkt: 29 januari 2006 door -supremecars- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.