vegetassj22 Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 (bewerkt) Daarjuist heb ik een missie gedaan(RIOT ) maar ik kreeg daarna een telefoon van Sweet (ik had pistol vast met hitman skill) en toen had CJ 2 telefoons vast Is dit jullie ook al overkomen? check de pic Bewerkt: 26 januari 2006 door vegetassj22 Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Hehe, zie dat zijn zo van die dingen waar R* niet aan gedacht heeft Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 wat bedoel je daar mee ? het zal wel een Bug zijn ! Reageren
quinton Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 huh grappig , heb ik nog nooit meegemaakt. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 R* heeft volgens mij niet veel aandacht besteed aan mobielen er was zelf iemand die werd gebeld en de mobiel bleef haken toen kon je er mee slaan ook en bij mij was het ook eens heel eng ik had een tec9 ofzo in mijn hand ik werd gebeld door catalina en ik nam op in de auto bleef ze haken. Reageren
Caltson Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 bij mij gebeurt dit enkel als ik op l1 duw en dan direct van wapen wissel. Reageren
RobertSA Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Wahaha ik heb nog nooit problemen gehad met mijn telefoon;)ziet er btw wel leuk uit hoor,leuke CJ op dat plaatje:P!! Reageren
Dago58x Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 ik heb het nog nooit megemaakt maar wel leuk Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Ik weet hoe dit komt. Je kan namelijk ook als je de telefoon afduwt en heel snel overschakeld naar een Uzi dan krijg je een schietende telefoon en dit is het geval maar je hebt de scietende GSM al vast. Dit is inderdaad een erg grote fout, maar R*... zo erg is het toch niet. R* is ook niet perfect dus ik vind het niet zo erg. Lol nog een glitch, op de achtergrond zit die Brandweer in die boom. Jouw spel zit vol bugs. __________________________ Giorgo Bewerkt: 27 januari 2006 door Giorgo Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Eigenlijk moest dit in de Glitches & Bugs topic. Hier een link om er heen te gaan. klik hier Reageren
Darth Maul Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ik heb gehad dat als hij liep hij de tlefoon weg deed terwijl je belde. en dan nam hij de telefoon weer op maar ik heb dat nog nooit gezien. Reageren
Svenie Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) hehe grappig nog nooit gehad een vriend van mij wel en ik heb het ook al veel geprobeerd maar zonder succes Bewerkt: 29 januari 2006 door gta idiood Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.