Jump to content

2 telefoons

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Daarjuist heb ik een missie gedaan(RIOT ) maar ik kreeg daarna een telefoon van Sweet (ik had pistol vast met hitman skill) en toen had CJ 2 telefoons vast :schater: Is dit jullie ook al overkomen?

check de pic :)

2phones1tc.jpg

Bewerkt: door vegetassj22
Geplaatst:

R* heeft volgens mij niet veel aandacht besteed aan mobielen er was zelf iemand die werd gebeld en de mobiel bleef haken toen kon je er mee slaan ook en bij mij was het ook eens heel eng ik had een tec9 ofzo in mijn hand ik werd gebeld door catalina en ik nam op in de auto bleef ze haken.

Geplaatst:

Wahaha ik heb nog nooit problemen gehad met mijn telefoon;)ziet er btw wel leuk uit hoor,leuke CJ op dat plaatje:P!!

Ik weet hoe dit komt.

Je kan namelijk ook als je de telefoon afduwt en heel snel overschakeld naar een Uzi dan krijg je een schietende telefoon en dit is het geval maar je hebt de scietende GSM al vast.

Dit is inderdaad een erg grote fout, maar R*... zo erg is het toch niet.

R* is ook niet perfect dus ik vind het niet zo erg.

Lol nog een glitch, op de achtergrond zit die Brandweer in die boom.

Jouw spel zit vol bugs. :puh:

Giorgo

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:

Ik heb gehad dat als hij liep hij de tlefoon weg deed terwijl je belde. en dan nam hij de telefoon weer op maar ik heb dat nog nooit gezien.

hehe grappig :bonk: nog nooit gehad een vriend van mij wel en ik heb het ook al veel geprobeerd maar zonder succes

Bewerkt: door gta idiood

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...