Jump to content

Favoriete Grove St. Homie

Favoriete Grove St. Homie  

21 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is jou favoriete Grove St. Homie?

• Sweet, omdat...
      10
    • Smoke, omdat...
      3
    • Ryder, omdat...
      3
    • Kendl, omdat...
      0
    • Ik vind CJ zelf het coolst, maar omdat je met hem speelt zal ik in een bericht ff uitleggen wie ik na hem het coolst vind.
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie is jou favo Grove St. Homie? Zeg ook ff waarom!

Ik vind Ryder de stoerste, hij is echt altijd de gangsta met een grote joint in z'n handen.

Sweet vind ik te serieus en Smoke vind ik te dik :puh: , en Kendl, ik vind dat die er niet echt bij hoort, maar ze is toch CJ's zus.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind CJ het beste omdat hij tenminste loyaal is aan de Grove Street, en hij is niet zo als die drugsverslaafde Ryder en die dikke Smoke, dus hij is voor mij de beste.

En na CJ komt Sweet, omdat hij ook loyaal is aan Grove Street en hij is je broer. :puh:

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:
Ik vind CJ het beste omdat hij tenminste loyaal is aan de Grove Street, en hij is niet zo als die drugsverslaafde Ryder en die dikke Smoke, dus hij is voor mij de beste.

CJ loyaal tegen over the grove, helemaal niet.

hij keert 2x zijn rug toe naar grove st.

ik vind Sweet want hij is door en door een Grove Gang*

Geplaatst:

Ok, eerst sloot hij zich af van Grove Street door naar Liberty City te vluchten, maar toen hij terugkwam, gaf hij zich helemaal voor de Grove en roeide de Ballas nog eens uit.

Geplaatst:
Ok, eerst sloot hij zich af van Grove Street door naar Liberty City te vluchten, maar toen hij terugkwam, gaf hij zich helemaal voor de Grove en roeide de Ballas nog eens uit.

Hij ging ook nog weg naardat Sweet in het ziekenhuis lag.

Geplaatst:

Ja, dat kwam doordat C.R.A.S.H hem meenam naar de Badlands, maar we gaan teveel offtopic nu.

Geplaatst:
Ja, dat kwam doordat C.R.A.S.H hem meenam naar de Badlands, maar we gaan teveel offtopic nu.

Idd, daar kon CJ niet veel aan doen, hij was liever bij Sweet gebleven.

Geplaatst:

En na CJ komt Sweet, omdat hij ook loyaal is aan Grove Street en hij is je broer. :puh:

Same Here :D

Geplaatst:

Idd, daar kon CJ niet veel aan doen, hij was liever bij Sweet gebleven.

maar bij de missie dat je sweet uit de gevangenis haalt wil cj helemaal niet terug neer grove st.

Geplaatst:

Smoke, hij is grappig, maar ik vind CJ ook wel goed en sweet maar die iets te gestresst enzo,chill the fuck out!

Geplaatst:
Ik heb smoke alleen jammer dat ie naaar die green sabre club gaat!!! :N:ch:

Uhhm vat het niet verkeerd op maar hij ging naar ballas.

Ik vind Sweet erg loyaal voor Grove Str.

Hij riskeert zijn leven voor Grove Str.

Geplaatst:

Ryder ,,,, hij is dat niet Loyaal ... maar toch een Goede Homie

altijd What The Fuck .. Fuck Fuck Fuck .... altijd Fuck lol

Geplaatst: (bewerkt)

Sweet, want hij is de enigste die altijd trouw is geweest aan de grove street gang. CJ vluchte naar Liberty City, Big Smoke en Ryder zijn verraders en Kendl hangt de hele dag rond bij die Cesar en geeft ook geen ene moer om grove street. Dus duidelijk Sweet

Bewerkt: door julio
Geplaatst:

Sweet is gewoon één van de beste..

hij is stoer en cool

Maar Cesar Zit toch in Varios Los Aztecas

Anders zou ik hem kiezen

ik vind hem heftigger dan alle andere gasten :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...