Jump to content

Towtruck

Recommended Posts

Geplaatst:

Die towtruck staat (althans bij mij) wel degelijk ergens, maar niet in Las Venturas. Onderaan de voet van Mount Chiliad ligt een soort van grindverwerkingsbedrijf ofzo, althans een fabrieksterrein met wat lopende banden enzo. De towtruck staat als je het terrein op rijdt achteraan links naast een keet. En bij mij weten staat ie daar altijd!

Geplaatst: (bewerkt)

De bekenste TowTruck staat geparkeerd op het bouwterrein vlakbij de Mt. Chilliad. Op het kaartje herken je hem als de rode stip. Er staat ook een Dozer en andere voertuigen geparkeerd.

Nog wat extra's, in een schuur op dat terrein ligt een Dessert Eagle, als je voor zo'n schuurstaat ligt hij aan de binnenkant. Aan de linkerhand van CJ.

Kijk anders hier ook even, houd de muis op het bolletje bij dat gebied en je zult de naam TowTruck in beeld zien. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...les_San_Andreas

post855311383697951va.jpg

Bewerkt: door Ruurd31
De bekenste TowTruck staat geparkeerd op het bouwterrein vlakbij de Mt. Chilliad. Op het kaartje herken je hem als de rode stip. Er staat ook een Dozer en andere voertuigen geparkeerd.

Nog wat extra's, in een schuur op dat terrein ligt een Dessert Eagle, als je voor zo'n schuurstaat ligt hij aan de binnenkant. Aan de linkerhand van CJ.

Kijk anders hier ook even, houd de muis op het bolletje bij dat gebied en je zult de naam TowTruck in beeld zien. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...les_San_Andreas

Thanks.

En hoe moet ik er dan auto's mee wegslepen?

Bewerkt: door Lance Dance

Dit vond ik op WiKiGTA, daar staan de besturingen van de bekende voertuigen uitgelegt. Dit geld zowel voor de Towtruck als de tractor.

Takelwagen

Vooruit-----------W

Achteruit---------S

Links-------------A

Rechts------------D

Takel omhoog---8

Takel omlaag----2

Rijden in een voertuig is dus altijd gelijk, om iets omhoog te doen, gebruik je altijd 8 en om omlaag altijd 2. Voor de voertuigen Tractor, Dozer, Towtruck, Heftruck geldt dit.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Doe je op het Numpad 8 en 2 ? Als het nog niet lukt kijk dan bij Controls->Vehicle Controls en kijk bij Special Down en Special Up ;)

Geplaatst:
Doe je op het Numpad 8 en 2 ? Als het nog niet lukt kijk dan bij Controls->Vehicle Controls en kijk bij Special Down en Special Up ;)

dus daar is dat voor !

ik dacht al ... Special !? lol :clown: thx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...