~Lance Vance Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Is er een vaste plek (in LV) waar de Towtruck geparkeerd staat? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Een kleine auto met een takel achterop waarmee je auto's kunt wegslepen. Towtruck Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Neen (denk), maar hij komt veel in los santos voor aan de haven en de gym Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 hij staat nergens. hij rijdt ook rond bij de haven van San Fierro ! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Die towtruck staat (althans bij mij) wel degelijk ergens, maar niet in Las Venturas. Onderaan de voet van Mount Chiliad ligt een soort van grindverwerkingsbedrijf ofzo, althans een fabrieksterrein met wat lopende banden enzo. De towtruck staat als je het terrein op rijdt achteraan links naast een keet. En bij mij weten staat ie daar altijd! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) De bekenste TowTruck staat geparkeerd op het bouwterrein vlakbij de Mt. Chilliad. Op het kaartje herken je hem als de rode stip. Er staat ook een Dozer en andere voertuigen geparkeerd. Nog wat extra's, in een schuur op dat terrein ligt een Dessert Eagle, als je voor zo'n schuurstaat ligt hij aan de binnenkant. Aan de linkerhand van CJ. Kijk anders hier ook even, houd de muis op het bolletje bij dat gebied en je zult de naam TowTruck in beeld zien. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...les_San_Andreas Bewerkt: 7 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 oh ik dacht altijd dat hij alleen maar rondreed... weer wta geleerd !! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) De bekenste TowTruck staat geparkeerd op het bouwterrein vlakbij de Mt. Chilliad. Op het kaartje herken je hem als de rode stip. Er staat ook een Dozer en andere voertuigen geparkeerd. Nog wat extra's, in een schuur op dat terrein ligt een Dessert Eagle, als je voor zo'n schuurstaat ligt hij aan de binnenkant. Aan de linkerhand van CJ. Kijk anders hier ook even, houd de muis op het bolletje bij dat gebied en je zult de naam TowTruck in beeld zien. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...les_San_Andreas Thanks. En hoe moet ik er dan auto's mee wegslepen? Bewerkt: 27 januari 2006 door Lance Dance Reageren
Stefan Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Hij rijdt ook rond, je moet alleen geluk hebben dat je er een ziet Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Hoe moet ik autos wegslepen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Dit vond ik op WiKiGTA, daar staan de besturingen van de bekende voertuigen uitgelegt. Dit geld zowel voor de Towtruck als de tractor. Takelwagen Vooruit-----------W Achteruit---------S Links-------------A Rechts------------D Takel omhoog---8 Takel omlaag----2 Rijden in een voertuig is dus altijd gelijk, om iets omhoog te doen, gebruik je altijd 8 en om omlaag altijd 2. Voor de voertuigen Tractor, Dozer, Towtruck, Heftruck geldt dit. Bewerkt: 27 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Het lukt niet, ik 8 of 2 doe gaat alleen de camera omhoog of omlaag. Reageren
Velaro Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Doe je op het Numpad 8 en 2 ? Als het nog niet lukt kijk dan bij Controls->Vehicle Controls en kijk bij Special Down en Special Up Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Doe je op het Numpad 8 en 2 ? Als het nog niet lukt kijk dan bij Controls->Vehicle Controls en kijk bij Special Down en Special Up dus daar is dat voor ! ik dacht al ... Special !? lol thx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.