AmsterdamBoy Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 (bewerkt) Hij is niet zo lang geleden uit. Maar ik heb hem gedownload en gespeeld en het was FUN!!!!! Hij is 600MB groot (Download) Tja meer worden heb ik niet. Audition Stap 1. Download de cilent Stap 2. Registeer je hier Stap 3. Als je alles klaar hebt moet je niet via Bureaublad starten maar via de Website daar zie je een logo en daar moet je aan klikken en dan gaat het spel starten. Stap 4. EnJoY! Op deze logo moet je klikken bij de website om te spelen. Bewerkt: 26 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Yohan Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ik zal vanavond is ff een kijkje nemen of dit wat is... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) *Verwijderd redens Privë* Maar goed geen reacties over deze Dance MMORPG? Het is wel erg leuk. Bewerkt: 31 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Yohan Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 *Verwijderd redens Privë*Maar goed geen reacties over deze Dance MMORPG? Het is wel erg leuk. Neej heb hem nog niet bekeken, vertel jij er is iets over... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) *Verwijderd redens Privë* Maar goed geen reacties over deze Dance MMORPG? Het is wel erg leuk. Neej heb hem nog niet bekeken, vertel jij er is iets over... Er staan toch screenshots over die site maar goed ik vind hem nu al saai FUN blijft het nog altijd Bewerkt: 3 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Goliat Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 *Verwijderd redens Privë* Maar goed geen reacties over deze Dance MMORPG? Het is wel erg leuk. Neej heb hem nog niet bekeken, vertel jij er is iets over... Er staan toch screenshots over die site maar goed ik vind hem nu al saai FUN blijft het nog altijd Ik volg je niet helemaal je geeft 2 tegenstrijdige kritieken op die game Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 1.Dance 2.MMORPG 3.Tja beetje hoe je levels met vechten nu is dat met dansen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.