Nocoj Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 ik zou graag wat dingen willen weten. 1) ik heb de 100% checklist van wikiGTA en daar staat ook de gyms van de 3 steden, wat moet je daar dan allemaal precies doen? 2) bij stadion missies moet ik alleen nog dirt track, alleen lukt het mij steeds niet om 1e te eindigen, iemand tips voor een goeie race om 1e te eindigen? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ha die Nocoj, Ik beantwoord slechts het eerste deel van je vraag, want dat met dat racen kan ik ook niet zo goed . Die gyms dienen voor je conditie, voor je spiermassa en om nieuwe gevechts "moves" te leren. Ga de gym in en stap op de trainer af. Afhankelijk of je breed en sterk genoeg bent (anders moet je daar weer mee verder) leer je van hem nieuwe trucjes en moet je uiteindelijk tegen de leraar vechten. Zodra je hem verslagen hebt ben je klaar in die sportschool (dit krijg je in beeld met de kreet "new moves learned"). Doe alle 3 de sportscholen zo en dat deel is klaar. Iemand tips voor Dirt Track? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Iemand tips voor Dirt Track?Ja, gewoon oefenen. Je zal zien dat je keer op keer beter wordt. Het is immers ook niks aan als je alles op je sloffen haalt toch...Groetjes, Reageren
Sh Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Iemand tips voor Dirt Track?Ja, gewoon oefenen. Je zal zien dat je keer op keer beter wordt. Het is immers ook niks aan als je alles op je sloffen haalt toch...Groetjes, Tips: Probeer je auto heel te houden, rustig remmen bij bochten, je zult zien dat je ze dan voorbij gaat! Suc6 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 2) bij stadion missies moet ik alleen nog dirt track, alleen lukt het mij steeds niet om 1e te eindigen, iemand tips voor een goeie race om 1e te eindigen? Hej Nocoj, Het beste is om de Moter-Skills helemaal vol te hebben, als je dan tegen de rand aanrijd val je niet meteen. Blijf de eerste ronde vooral voorzichtig rijden, want veel mensen vallen en ze rammen elkaar. Ga daarna meteen proberen de kop positie te halen. Het lastigste is de heuvels, als je over zo'n heuvel heen stunt probeer dan voor-over te leunen (op PC pijltje naar voren). Dan kom je recht op je wielen terecht. Veel oefenen en probeer af en toe risico te nemen. Nog even over die moter-skilss, die Dirt Track zit in Las Venturas. Probeer eerst alle moter-school onderdelen te halen. Als je dat makkelijk vind, ga ze dan proberen op goud te halen. Elke keer als je goud haalt, krijg je extra moter skills. Dan is die snel hoog en val je minder snel! Succes! Als het dan echt niet lukt, kun je hem eventueel in de SaveGame aanvraag voor PC zetten Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Misschien typ ik hetzelfde als Ruurd maarjah.... Probeer gewoon al je skills het maximum te halen, hier zijn cheats voor... of haal de Bikeschool die gelegen is in Las Venturas aangegeven met een $. Of als je veel stunt en vaak met motors rijd dan komt dit ook wel goed. In de dirtrack zelf, alle gas geven en in de bochten lichjes gas lossen niet remmen want dan schuif je(net zoals in Real life) en voor de rest.. zie zeker niet dat je andere mensen ramt want dan slip je ook weg en soms val je. Zie ook dat je niet verkeerd rijdt, dit had ik al eens. De jumps moet je nemen zoals Ruurd zegt je evenwicht wat zoeken en goed landen. Succes...( Met San Andreas in het algemeen ook) Reageren
Nocoj Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Ha die Nocoj,Ik beantwoord slechts het eerste deel van je vraag, want dat met dat racen kan ik ook niet zo goed . Die gyms dienen voor je conditie, voor je spiermassa en om nieuwe gevechts "moves" te leren. Ga de gym in en stap op de trainer af. Afhankelijk of je breed en sterk genoeg bent (anders moet je daar weer mee verder) leer je van hem nieuwe trucjes en moet je uiteindelijk tegen de leraar vechten. Zodra je hem verslagen hebt ben je klaar in die sportschool (dit krijg je in beeld met de kreet "new moves learned"). Doe alle 3 de sportscholen zo en dat deel is klaar. Iemand tips voor Dirt Track? ok, bedankt en dat geldt ook voor Giorgo en Ruurd31 Bewerkt: 27 januari 2006 door Nocoj Reageren
Dago58x Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) ik had ook nog een vraag moet je die gym plekken zelf toe of moet je moet je het wachten voor dat je een missie hebt gedaan?? Bewerkt: 27 januari 2006 door Dago58x Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Ik begrijp niet goed wat je bedoelt maar ik leg het je even uit. Je gaat in elke stad naar een gym, dit geldt dan voor Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Je zoekt even de gym je loopt naarbinnen en er staat(in elke gym) ergens een bokser, of een andere persoon alleen met een rode radar voor. Satp in die radar en als je genoeg spieren enz.. hebt ga je de boksring met hem in. Je moet hem verslaan je hebt dan alleen de vuist, als je hem verlsaat legt hij je nieuwe trucjes uit voor te vechten. Dit doe je in elke stad dus LS,SF en LV. Want nl. in elke stad zijn het andere trucjes. In Los Santos zijn het bokstrucjes, in San Fierro is het Martial Arts(chinese kunst) en LV : ben ik vergeten . Maargoed even samengevat, in elke stad moet je dit in 1 gym doen dus je moet naar 3 steden gaan en in totaal naar 3 gyms. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is uitgeleged ? Nog verder veel succes. @ Je mag naar de gyms gaan zodra je erin kan. Bewerkt: 27 januari 2006 door Giorgo Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Je moet zelf naar een gym toe. Daar moet je veel muscle hebben om tegen "the leader" te vechten. Je kunt muscle trainen met de gewichten die je in de sportschool vind. Je herkent de gym als een gewichtje op de radar/kaart. Wat leer je in welke gym? LS: Boxing Trainer SF: Martial Arts Trainer LV: Kick Boxing Training Voor elke gym-leader die je verslaat krijg je er 0,53 procent bij. Dit gaat dus ook mee voor de 100%. Na de missie Tagging up Turf, kun je de gym in om te leren trainen. Bewerkt: 27 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Dago58x Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) wat moet er dan verhogen om naar sf en lv's gym te gaan.. Bewerkt: 27 januari 2006 door Dago58x Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Voor in de battle te gaan met zo een kerel moeten je spieren erg hoog zijn anders wijst hij je gewoon af. Zoals Ruurd zegt kan je met gewichten je spieren omhoog kweken. Succes Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 ik zou graag wat dingen willen weten.1) ik heb de 100% checklist van wikiGTA en daar staat ook de gyms van de 3 steden, wat moet je daar dan allemaal precies doen? 2) bij stadion missies moet ik alleen nog dirt track, alleen lukt het mij steeds niet om 1e te eindigen, iemand tips voor een goeie race om 1e te eindigen? gewoon net zoals de andere zeggen proberen zo heb je ook een beetje uitdaging of niet? maar tis toch leuk als je de missies bijv. ene paar keer moet doen wnt als je alles in een keer kan doen dan wordt het ook saai he of niet? Reageren
Nocoj Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 ik zou graag wat dingen willen weten. 1) ik heb de 100% checklist van wikiGTA en daar staat ook de gyms van de 3 steden, wat moet je daar dan allemaal precies doen? 2) bij stadion missies moet ik alleen nog dirt track, alleen lukt het mij steeds niet om 1e te eindigen, iemand tips voor een goeie race om 1e te eindigen? gewoon net zoals de andere zeggen proberen zo heb je ook een beetje uitdaging of niet? maar tis toch leuk als je de missies bijv. ene paar keer moet doen wnt als je alles in een keer kan doen dan wordt het ook saai he of niet? jup das waar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.