LucasV Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Als je de dirttrack echt niet kan halen weet ik wel een tip hoe je 'm zoiezo haalt. Het is wel een beetje sluw en je moet er een cheat bij gebruiken. Als je de 'cars fly cheat' doet dan vliegen alle auto's alle kanten op totdat hun auto's exploderen (Dit gebeurt bij de eerste lap meestal al). Nu kun je rustig de cars fly cheat uit zetten en en voorzichtig de laps rijden. Je wordt geheid eerste. Reageren
Nocoj Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 hahah ja idd zou kunnen, maar dat is minder leuk. ik ga gewoon veel oefenen en dan moet het ook wel lukken:) Reageren
Dago58x Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ik ben al in San Fierro en ik moet nog 5 of 6 missie's doen voordat ik bij desert komt staat dat gym dan gewoon daar. Of moet ik nog steeds wachten want sweet belde me in Los santos al lang geleden en kon ik naar de gym kan ik dan naar de gym?? maar sweet zit in de gevangenis mischien. maar toch wil ik wel reacties Alvast Bedank.. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ja hoor. Als je dat telefoontje hebt gehad, kun je de gym in. Elke keer als je naar een ander eiland kunt, gaan de winkels ook open. De gym gaat dan ook open, dus als je binnenkort de eerste missie in Las Venturas hebt gedaan kun jij ook trainen in de gym. Je kunt verder op elk moment van de dag naar de gym, alleen als je al genoeg getraind hebt in de gym. Dan zal hij zeggen, je hebt al genoeg getraind voor vandaag. Succes kerel! Reageren
Dago58x Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Bedankt.. Welke miisie moet gedaan worden voordat ik naar san fierro gym ga Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Als het goed is kan je na de missie Are you going to San Fierro? de gym binnengaan en trainen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.