jvloon Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Krijg t zo niet vlug gevonde Hoe zet je n mod in gta :O? kan iemand het ,me duidel.ijk uit legge alvast thnx Reageren
Yohan Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ik kan je helaas niet helpen maare het is mischien makkelijk als je ff vertelt over welke mod het gaat enz... Succes.. Reageren
jvloon Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Maakt nie uit ;P ik wil gewoon nog leren enz.. maar ik weet nie hoe je dat er allemaal in zet? bijv. 100 % save game? en welke prog. heb ik nodig om te maken enz.? Reageren
evildirk Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Hier kan je de San Andreas Mod Installer (SAMI) downloaden. Je savegame's kun je plaatsen in: Gta San Andreas User Files. Bij mij staat die in 'Mijn documenten'. Je moet wel oppassen, dat je je andere savegames (die je nog nodig hebt) niet overschrijft. Je kunt de naam gewoon veranderen. Door er gewoon een ander getal in te zetten.. GTASAsf1.b, is het bestand wat je het gedownload maar je wil die savegame bewaren. Dus maak je er bijv. GTASAsf3.b van. Halleeej, Evildirk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.