Crappy-Apple Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 hallo, ik vroeg me af hoe je voor vc de engine moet veranderne is er een tut. voor ? Reageren
Blastov Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Daar valt geen tut over te maken, er zijn eindeloze mogeljkheden die je ermee kunt doen, wat je wilt kunt doen is tuts lezen over de HEX Editor met dat programma kun je het onder andere mee openen Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ik denk dat je wat meer nodig hebt dan alleen een tutorial om dit onder de knie te krijgen Reageren
DaBeast Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Idd, mijn nonkel is mij nu een beetje ASM (Hex code) aan het leren. Niet bepaald makkelijk. Ik kan nu al Cracks[/font] maken. Greetz Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Daar valt geen tut over te maken, er zijn eindeloze mogeljkheden die je ermee kunt doen, wat je wilt kunt doen is tuts lezen over de HEX Editor met dat programma kun je het onder andere mee openen Niet helemaal, er zijn dingen die je niet kan aanpassen, bijvoorbeeld hard coded dingen. Het is bij modding meestal ook niet de engine die je aanpast. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.