Tegh Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Ik heb op website.iets een proxy gekozen (bv. 219.95.64.129:8080). Dus onder internet opties > LAN-instellingen vink ik "Een proxy server gebruiken voor LAN-netwerk" aan. En onder adress vul ik in: 219.95.XX.XX: en onder poort: 8080, en klik ik Ok. En als ik dan bij Whatismyip ga kijken is ie hetzelfde. Ik heb rond de 50 proxy's geprobeerd van verschillende site's maar hij doet het steeds niet. Wat doe ik fout? Alvast bedankt. Ps. Maakt het uit of ik een 'anonieme' proxy neem? Bewerkt: 30 januari 2006 door Joriz
The Mafia Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) Op deze link website.iets kan je op een proxy. Bewerkt: 30 januari 2006 door Joriz
ViceAgent Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) Op deze link website.iets kan je op een proxy. Hij bedoelt volgens mij dat hij z'n IP permanent wil veranderen, ik heb me laten vertellen dat dit alleen gaat door een nieuwe 'ISP' (Internet Service Provider) te nemen, dit zijn bedrijven als 'Tiscali' en '@home'. Dan is het goedkoper om hidemyass.com te gebruiken ja. Bewerkt: 30 januari 2006 door Joriz
TommieguN Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Tut tut tut tut . Er is slechts één woord voor deze praktijk, en die luidt: ILLEGAAL!!! Waarom? Nou, stel dat je gebant (dus je IP geblokkeerd is)dan kan je zo weer op internet, wat dus waarschijnlijk niet de bedoeling was. En ten tweede kan je NIET eerst aangemeld zijn bij, wat als voorbeeld genoemd werd, bij @home zitten en dan surfen onder de huid van Wannadoo. Kap hier dus mee. Onmiddelijk, als je het van plan was. Ik kan het weten want ik zit op ICT opleidingen.
Joriz Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Sorry dit is niet te bedoeling. Indien er problemen zijn met je internet dien je contact op te nemen met je internet provider. Slotje.
Recommended Posts