Nickonly Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ik heb weer eens een vraag, ik heb namelijk twee objecten gemaakt, in twee bestanden, maar ik wil die twee objecten in een bestand krijgen. Maar hoe doe ik dat?? (ik gebruik gmax) Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ik heb weer eens een vraag,ik heb namelijk twee objecten gemaakt, in twee bestanden, maar ik wil die twee objecten in een bestand krijgen. Maar hoe doe ik dat?? (ik gebruik gmax) Ik weet het niet zeker maar kijk eens bij File -> Merge. Zo doe je dat bij 3ds max, aangezien gmax er een beetje op lijkt is het mogelijk dat die optie er ook is. Reageren
Blastov Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Zorg er wel voor dat ze samen niet te veel poly's zijn Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ja! hij doet het hoor. bedankt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.