liltuner Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 klik hierik heb hier een screen van vogels dus er zijn vogels in san andreas,er komen nog meer onerzoeken Reageren
Trax Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 Da's niks nieuws, in Vice City zaten ook vogels Reageren
liltuner Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2004 he dat snap ik,maar hier zijn ze veel duidelijker! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 he dat snap ik,maar hier zijn ze veel duidelijker! ja je ziet ze veel duidelijker, mooi plaatje LILtuner!! :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2004 dankje,ik ben bezig met meer plaatjes aan het onderzoeken Reageren
The Godfather Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 nou hier zat ik echt op te wachten, vogels <_< Reageren
liltuner Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2004 tuurlijk,lekker afknallen Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Dit is ook de eerste screen van een vrachtwagen met oplegger die ik zie De Linerunner ziet er ook anders uit, platter (lager) dan die uit GTA III en GTA VC. Reageren
ikku Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 (bewerkt) ik vind die truck: http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/...mg_2330109.html verdacht veel lijken op deze truck: http://cayabdl.free.fr/oceanie/australie/p.../road-train.jpg kijk vooral naar de uitlaat,opstappen op de tank en het doorlopende spatbord over de achterwielen! Bewerkt: 5 september 2004 door ikku Reageren
Q Dude Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 volgens mij zien alle trucks in de VS er ongeveer zo uit Reageren
Yohan Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 volgens mij zien alle trucks in de VS er ongeveer zo uit d8 ik ook jah.. Wel vet vogels.. :lol: Hopelijk snel een nieuw onderzoek.. Reageren
Q Dude Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 onderzoek ook ff of ze op je auto schijten en dat je dan verplicht door de carwash moet Reageren
Yohan Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 onderzoek ook ff of ze op je auto schijten en dat je dan verplicht door de carwash moet Uh denk t nie nee.. Ze kunnen denk ik nie eens poepen.. Hooguit dat je het mss een keer in een cutscene ziet.. :lol: Zoek maare andere dingen uit.. Kijk of je al getunde auto's kan vinden ofzo.. Reageren
liltuner Geplaatst: 7 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2004 ik ben ook bezig met de nieuwe screens aan het bekijken,dus rustig aan onderzoek komt er aan Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 ik ben ook bezig met de nieuwe screens aan het bekijken,dus rustig aan onderzoek komt er aan we w8ten wel hoor L'tuner <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.