KillerR Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 ik heb een idee, een soort hardloop wedstrijd; het gaat erom dat je sprint door de arcona's of hoe ze heten in het gebied angel pine en whetstone
Typhoon Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Je weet dat je niet lopen kunt hé? Er is alleen mogelijkheid om per voertuig te gaan dus ook een fiets.
KillerR Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 oke dan maar met een mountainbike
Scherpschutter Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Ik heb ook nog een idee Een race die begint in San Fierro en eindigt nabij Las Venturas http://img97.imageshack.us/my.php?image=race5om.jpg
KillerR Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ik heb ook nog een idee (twee zelfs) je rijd in een low-rider een drift parcour waar je zoveel mogelijk bij moet slippen en een stuntparcour op de sanschez zoveel en hoog mogelijg springen uiteidelijk wint natuurlijk diegene die het meest en hoogst heeft gesprongen
Recommended Posts