San_Andreas_Nigga Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Deze sig heb ik net gemaakt, Raten en tips graag. Reageren
Ferre Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Hij is wel gruwelijk! Alleen de tekst vind ik minder. De lettertype en de kleur vin dik iets te. Verder is hij wel oke 8,5/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Bedankt voor de rates, heeft iemand misschien nog goede tips om de sigs tot het uiterste te brengen? Alvast bedankt. Reageren
Froop Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Probeer de background wat meer bij de render te passen qua kleuren. Zo gaat het blenden makkelijker. Ik geef je nu en 7. Bewerkt: 27 januari 2006 door Froop Reageren
-Niels- Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Misschien volgende keer een duidelijker Topic Titel... ik begrijp er niets van. Maar om aardig te zijn: een 7/10...waarom? Het is niet echt mijn style, maar dit vind ik dan toch nog wel een mooie. Plaatje en background passen dan ook goed. Tip: Misschien een beter en leuker brush achtergrond! Voor de rest toppie! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Voor de 100ste keer. Gebruik eens een andere kleur dan groen op je achtergrond. Zoals froop al zei. Een kleur die meer bij de render past. verder : Wat is er allemaal aan gedaan behalve Brush background Render geplakt Text met layerstyles en border? Vind hem niet echt geweldig. Proberer wat tutorials. 6.5/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ik heb ook tutorials gevolgt, en wat zou er volgens jou dan nog meer op moeten. Misschien scanlines? En ik vind groen gewoon mooi Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Lettertype: 8,5 Render: 8,5 Border: 8 Achtergrond: 8,5 Overig dingen: 8,5 Totaal: 8,4 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.