Otis B Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 hey hoe kan je een wapen zuiverder laten schieten en sneller laten herladen en verder (in afstand) laten schieten en dat er minder kogels nodig zijn om iemand in zijn borst neer dood te schieten Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Dat kan je beter maken met je vaardigheden dus hoe meer je schiet hoe beter je gaat schieten hier meer uitleg. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 hey hoe kan je een wapen zuiverder laten schieten en sneller laten herladen en verder (in afstand) laten schieten en dat er minder kogels nodig zijn om iemand in zijn borst neer dood te schieten Je moet proberen de Hitman-Skill te halen, dat doe je door veel te schieten. Als je dat hebt, krijg je bij sommige wapens 2 in je handen. Het pistool of een Uzi. De Shooting-rance is ook een handigheid, als je die haalt krijgen de Pistooltjes/Uzi/Shotgun/AK47 een boost, ze zijn (bijna) helemaal vol. Zie ook de quote's voor Hitman-Skill te halen: Poor Skill: Dit ben je in het begin. Je kan eigenlijk nog niets bijzonders met je wapens. Gangster Skill: Als je al wat ervarender bent met de wapens, en je hebt al veel poppetjes neergehaald en andere ravage aangericht, krijg je een Gangster Skill. Je kan nu het wapen veel makkelijker hanteren. Hitman Skill: Na veel ervaring met je wapen, krijg je uiteindelijk Hitman Skill. Je kan bij de lichtere wapens nu lopend schieten en ook reload het wapen veel sneller. En last but not least: Van sommige wapens heb je er 2 tegelijk vast! Als je veel ammo (kogels als reserve) hebt, is dit een mooie tip om de Hitman-skill te halen. Zet een auto in de garage en schiet er de hele tijd op. De auto vliegt in de lucht en laat de garage weer dicht gaan, en doe hem daarna weer open. Dan is de auto weer gerepareert en begin er weer op te schieten. Herhaal dit telkens. Reageren
Otis B Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) Ja dat weet ik ook wel Ik heb ook double weapon mod Maar ik heb het al gevonden in weapon.dat: bij C en D: kun je het bereik aanpassen bij K: kun je je ammo aanpassen bij L: kun je de damage aanpassen bij R: kun je de nauwkeurigheid aanpassen en bij G en H (onderaan) kun je de herlaadsnelheid aanpassen Bewerkt: 31 januari 2006 door Otis B Reageren
ZOrange Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ja dat weet ik ook welIk heb ook double weapon mod Maar ik heb het al gevonden: bij C en D: kun je het bereik aanpassen bij K: kun je je ammo aanpassen bij L: kun je de damage aanpassen bij R: kun je de nauwkeurigheid aanpassen en bij G en H (onderaan) kun je de herlaadsnelheid aanpassen hey, sorry hoor maar ik snap niet wat je hier zet wat bedoel je hier mee? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ja dat weet ik ook wel Ik heb ook double weapon mod Maar ik heb het al gevonden: bij C en D: kun je het bereik aanpassen bij K: kun je je ammo aanpassen bij L: kun je de damage aanpassen bij R: kun je de nauwkeurigheid aanpassen en bij G en H (onderaan) kun je de herlaadsnelheid aanpassen hey, sorry hoor maar ik snap niet wat je hier zet wat bedoel je hier mee? Hij heeft een wapenmod gedownload. En met die letters kun je die mod activeren of deactiveren. Deze functie zit dus niet bij het orginele spel. Reageren
Otis B Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Al die letters zijn de letters van weapon.dat. Dat bevindt zich in de map data. Het zijn de gegevens van alle wapens, net zoals de handling.cfg dat is van alle voertuigen. het heeft dus niks te maken met de wapenmod activeren of deactiveren. Als je die heb geïnstalleerd werkt hij gewoon altijd. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Sorry, verkeerde topic... Echt slwaardig hè.... Bewerkt: 31 januari 2006 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.