Goliat Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Ik heb mijn mtaserver.conf verpest en nu kan ik niet meer inloggen als admin. heeft iemand mischien een schone? Bewerkt: 27 januari 2006 door Goliat Reageren
Arjen Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Nou vooruit.. mtaserver.rar Reageren
Grand^theft Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Nou vooruit.. arjen ik heb een vraag Myn Mtaserver.conf is beschadigs door iets hoe komt dat? Plz help me van Grand^Theft Reageren
Donwell Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Wat voor error krijg je precies? Dat zal het wat makkelijker maken. Reageren
Grand^theft Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Wat voor error krijg je precies? Dat zal het wat makkelijker maken. Het Programma is onbekend of is beschadigd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.