kristof01 Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) hallo, kan iemand hier een link of een file zetten van de 25% savegame? grtz kristof01 Bewerkt: 27 januari 2006 door kristof01
Ruurd31 Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 kan iemand hier een link of een file zetten van de 25% savegame?grtz kristof01 Hey Kristof01, Waarvoor heb je deze savegame nodig? Ik heb er 1 van GTAGames gehaald, volgens de informatie is hij 25% dus. Hij zit in de bijlage, je moet hem wel uitpakken met Winrar. Als je na een bepaalde missie de savegame wilt hebben, kun je het beste hier (klik) een savegame downloaden. Succes!
kristof01 Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) BEDANKT ruurd, ik heb de file uitgepakt en in de map userfiles.....gezet start gta sa, load de 8e file en kom terug in het begin???? is dit normaal? Bewerkt: 27 januari 2006 door kristof01
GTA-Sheep Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je GTA SA nog maar sinds kort hebt. De versies op de site die Ruurd vermeld en de save-games op GTAgames hebben allemaal versienummer 1 meegekregen (gespeeld en gesaved op de eerste serie spellen). Jij hebt waarschijnlijk een uitvoering van SA met versie 2 als toevoeging. Helaas zijn dan de bestanden niet uitwisselbaar. Je zult dus even geduld moeten hebben tot iemand zich hier meldt met een V2 uitvoering van SA (Dizzee?). Of je kunt via een heel ingewikkelde conversie de bestanden toch overzetten, maar volgens mij is het handiger gewoon even te wachten.
kristof01 Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je GTA SA nog maar sinds kort hebt. De versies op de site die Ruurd vermeld en de save-games op GTAgames hebben allemaal versienummer 1 meegekregen (gespeeld en gesaved op de eerste serie spellen). Jij hebt waarschijnlijk een uitvoering van SA met versie 2 als toevoeging. Helaas zijn dan de bestanden niet uitwisselbaar. Je zult dus even geduld moeten hebben tot iemand zich hier meldt met een V2 uitvoering van SA (Dizzee?). Of je kunt via een heel ingewikkelde conversie de bestanden toch overzetten, maar volgens mij is het handiger gewoon even te wachten. aah ok want bij mij zit er een ****fout in het spel! dus kan ik niet verder en dit is heel vervelend! (ik heb dit spel van de kerstvakantie dus dat zal wel v2 zijn)
Dizzee Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Nee, ik heb geen V2 hoor sheep. Alleen weet ik wel een manier om V2 savegames te laten werken op V1. Het is mij nog niet gelukt om dit in de tegenovergestelde wijze te kunnen doen. Ik heb hier diezelfde savegame eens geconverteerd met een programmaatje, maar ik weet niet of het zal werken. Je kan het in ieder geval eens proberen om deze savegame te spelen die in de bijlage zit.
kristof01 Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Nee, ik heb geen V2 hoor sheep. Alleen weet ik wel een manier om V2 savegames te laten werken op V1. Het is mij nog niet gelukt om dit in de tegenovergestelde wijze te kunnen doen. Ik heb hier diezelfde savegame eens geconverteerd met een programmaatje, maar ik weet niet of het zal werken. Je kan het in ieder geval eens proberen om deze savegame te spelen die in de bijlage zit. ok ik zal proberen,....mislukt, eerst kreeg ik een heel zwart beeld daarna zag ik heeeeeel vaag cj. Bewerkt: 27 januari 2006 door kristof01
Recommended Posts