Jump to content

wapenshop

Recommended Posts

Geplaatst:

in het begin van gta san andreas ga je samen met smoke naar zo'n wapentraining nou staat er zo'n wapen op het plattegrond rij ik er naar toe maar kan de wapenshop nergens vinden kan iemand meuitleggen waar die is?

Geplaatst:

Dat is niet echt een wapenshop dat is een plaats waar je gratis een pistool krijgt de pistool is in het midden van de steeg met een groene pijl erboven.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nog even een kaartje gemaakt, omdat ik deze post toch had getypt. Waar het groene begint is de Grovestreet (waar CJ's huis is). Als je het groene volgt kom je bij een rode stip uit. Daar ligt dat pistooltje.

sanandreasradar0lx.png

-----------

Je kunt pas de wapenshop vinden op de radar na de missie "Doberman". Je kunt na die missies wapens kopen in de Ammunation. Je herkent zoals een zwarte pistool op de radar. De bruine achtige pistool wat GTA-liefhebber zei kun je na de missie Nines and AKs vinden. Er ligt niets anders dan een pistooltje. In de Ammunation kun je vele wapens kopen, als je telkens een eiland verder gaat komen er telkens weer nieuwe wapens in de Ammunation.

Als je op deze kaart (link hieronder) kijkt vind je bij de bolletjes de Ammunations (wapenshops).

http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...Map_Ammu-nation

Succes!

Edit: Shit, de post Antwan5 verkeerd gelezen. Misschien heb je hier toch wat aan.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

IK ben eens gaan kijken en er is gewoon een pistool in die steeg!

Op de plaats waar je moet leren schieten!

Maar er is geen pijl boven, eigelijk i er toch niets speciaal aan? gewoon een pistool toch?

Geplaatst:
IK ben eens gaan kijken en er is gewoon een pistool in die steeg!

Op de plaats waar je moet leren schieten!

Maar er is geen pijl boven, eigelijk i er toch niets speciaal aan? gewoon een pistool toch?

Inderdaad maar wel eentje die gratis is en aan het begin heb je niet zoveel geld.

Geplaatst:

Nee je hebt niet zo veel geld maar je kan codes gebruiken zelf zal ik dat niet doen maar je moet het zelf

weten. De echte shop gaat na een missie van sweet open. In de missie moet je Glen Park dacht ik overnemen.

Geplaatst:

Klopt, het is een heel gewoon pistool. Het bijzondere ervan is dat er best wel wat ammo inzit. Ik weet het niet zeker maar er staat wel een blauwe pijl boven. Na de missie Nines and Ak's ligt die wapen er pas. Dat is ver in het begin, dus hij ligt er wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...