antwan5 Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 in het begin van gta san andreas ga je samen met smoke naar zo'n wapentraining nou staat er zo'n wapen op het plattegrond rij ik er naar toe maar kan de wapenshop nergens vinden kan iemand meuitleggen waar die is? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Dat is niet echt een wapenshop dat is een plaats waar je gratis een pistool krijgt de pistool is in het midden van de steeg met een groene pijl erboven. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Ik heb nog even een kaartje gemaakt, omdat ik deze post toch had getypt. Waar het groene begint is de Grovestreet (waar CJ's huis is). Als je het groene volgt kom je bij een rode stip uit. Daar ligt dat pistooltje. ----------- Je kunt pas de wapenshop vinden op de radar na de missie "Doberman". Je kunt na die missies wapens kopen in de Ammunation. Je herkent zoals een zwarte pistool op de radar. De bruine achtige pistool wat GTA-liefhebber zei kun je na de missie Nines and AKs vinden. Er ligt niets anders dan een pistooltje. In de Ammunation kun je vele wapens kopen, als je telkens een eiland verder gaat komen er telkens weer nieuwe wapens in de Ammunation. Als je op deze kaart (link hieronder) kijkt vind je bij de bolletjes de Ammunations (wapenshops). http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...Map_Ammu-nation Succes! Edit: Shit, de post Antwan5 verkeerd gelezen. Misschien heb je hier toch wat aan. Bewerkt: 27 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Mar heel dicht bij is ok een Wapen Shop Reageren
Dago58x Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Dat Pistool is Door Emmet Een vriend van big smoke Bewerkt: 27 januari 2006 door Dago58x Reageren
ZOrange Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 IK ben eens gaan kijken en er is gewoon een pistool in die steeg! Op de plaats waar je moet leren schieten! Maar er is geen pijl boven, eigelijk i er toch niets speciaal aan? gewoon een pistool toch? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 IK ben eens gaan kijken en er is gewoon een pistool in die steeg!Op de plaats waar je moet leren schieten! Maar er is geen pijl boven, eigelijk i er toch niets speciaal aan? gewoon een pistool toch? Inderdaad maar wel eentje die gratis is en aan het begin heb je niet zoveel geld. Reageren
Darth Maul Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Nee je hebt niet zo veel geld maar je kan codes gebruiken zelf zal ik dat niet doen maar je moet het zelf weten. De echte shop gaat na een missie van sweet open. In de missie moet je Glen Park dacht ik overnemen. Reageren
ZOrange Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 idd. dan komt er heel dicht bij een ammonition shop open op zo'n 20 meter van dat pistool! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Maar er is geen pijl boven, eigelijk i er toch niets speciaal aan? gewoon een pistool toch? Klopt, het is een heel gewoon pistool. Het bijzondere ervan is dat er best wel wat ammo inzit. Ik weet het niet zeker maar er staat wel een blauwe pijl boven. Na de missie Nines and Ak's ligt die wapen er pas. Dat is ver in het begin, dus hij ligt er wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.