Jump to content

Windows XP Installeren


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Matiscus

    11

  • ikt

    9

  • The Mafia

    4

  • Mania-92

    2

Zou best wel kunnen. Als je Windows XP wilt installeren, Moet je minstends 256Mb Ram hebben. En zeker een zware Pentium2.

Ter verbetering het zou zelfs op 64 mb kunnen met een minimale instalatie ;)

Kun je miss ook tut maken over formateren en/of evt partities maken... :duh:

Ik zal mij FDISK werkstuk wel even uploaden..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja daar heb ik een van, ik heb namelijk een cursus vol gekregen van men nonkel. En zelf samengestelde. En daar staat alles in. Maar ik ga ze niet allemaal tegelijk posten. Ik hoef alles maar over te typen en plaatje inscannen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja daar heb ik een van, ik heb namelijk een cursus vol gekregen van men nonkel. En zelf samengestelde. En daar staat alles in. Maar ik ga ze niet allemaal tegelijk posten. Ik hoef alles maar over te typen en plaatje inscannen. :)

Ik heb hem gewoon in word staan was project van school. Even alles van logo voorzien en dan plaats ik hem online... heb namelijk behoorlijk tijd gestoken in dat werkstuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem ken ik, Update je drivers van je grafische kaart. En zet je BITS hoger. En je resolutie lager. ;)

Er kan helemaal nix verandert worden... Misschien dat de XP-versie iets beter is dan de 2000... Nog 30 minuten wachten...

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Nu gaat XP zeuren (in de activatie) dat hij de productcode wil. Dit is een oude computer en tja....., die sticker is er niet meer op. In de activering-hulp staat dat de code in een ducumentatie staat. Dus is mijn vraag nu: WAAR?????

Link to comment
Delen op andere websites

Een computer heeft geen serienummer, hij heeft het wel, maar dat heb je zeker niet nodig om XP te installeren. En als je de CD LEGAAL hebt. Heb je die goede/nieuwe code bijgekregen. Ik heb al veel XP's geinstalleert en nog nooit heb ik een Serienummer van een computer moeten doorgeven. Dusjah... Als je het niet zeker weet hoe je het doet. Doe het dan niet. Want je PC kan er van kapot gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een mooie 2dehands laptop gezien en ik wil als ik hem koop xp op zetten kan dit ? dit zijn de gegevens.

amd k6-2+,500 MHz CPU socket 7

100 MHz Frontside BUs

3Dnow en Powernow! technologie

512 Kbyte (k6-2) geintegreerd in processor

64 MB SD RAM standaard

uitbreidbaar tot max. 256 MB SD RAM

2 SODIMM slots 32, 64 of 128 MB MOdulus JEDEC 144 pin, waarvan 1

bezet is voor de standaard 64 MB SDRAM module

512 KByte voor systeem- en videa- BIOS

diskettestation voor 3 1/2 diskettes

harddisk 5 GB 2,5'' 12,7 mm hoog

CD_ROM-station 24-speed

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...