Matiscus Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Hmmm, ik zou het niet installeren XP neemt 3GB in. En dan heb je maar 2 meer over. Ik zou het bij windows 2000 of 98 houden als ik jou was. Reageren
X-TX Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Hmmm, ik zou het niet installeren XP neemt 3GB in. En dan heb je maar 2 meer over. Ik zou het bij windows 2000 of 98 houden als ik jou was. 3GB? Ik heb legaal met product key etc. en is 1.6GB. Op CD is hij minder dan 800MB. Reageren
T@rget Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Nou, ik denk niet dat als je eenmaal wat programma's hebt op gestart (denk aan MSN enzo) dat die laptop dan nog erg lekker loopt met zo weinig geheugen hier een stukje over getypt uit mn Tips & Trucks 600 tips edition De hoeveelheid geheugen die u nodig hebt, is niet alleenafhankelijk van de applicaties die u gebruikt, maar ook van uw besturingssysteem: Besturingssysteem |In orde |Aangenaam Windows 98 |128 MB |256 MB Windows XP |256 MB |512 MB Dus ik denk dat je beter gewoon Windows 98 dr op kan zetten dan ga je een stuk sneller EDIT: In het text venster had ik een tabelletje gemaakt maar dat zie je niet zo goed dus heb ik er maar streepjes tussen gezet Bewerkt: 19 februari 2006 door T@rget Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Plaatjes werken hier niet Reageren
Rikzone Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Je bumpt een topic van 5 jaar! Geen wonder dat ze dan niet werken. Stop de CD in je drive, als ie vraagt of je de computer vanaf de CD wilt opstarten, doe je dat, je kiest een partitie, voert de licentiecode in, stelt landelijke dingen in, en hij installeert. Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 ik weet ook wel hoe je xp instaleert maar voor mensen die het mischien nog niet weten is dat wel makkelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.