S.W.A.T. Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ik was net op het internet en ik las dat Chris Penn de voice acteur van Pulaski dood is aangetroven in een appartement in Los Angeles hij was pas 40 jaar. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Heb je misschien een link met meer informatie? Reageren
Slimm Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 http://www.filmtotaal.nl/module.php?sectio...ils&newsID=6311 Ik zag het vandaag, spijtig.. RIP Edit; Moet trouwens in Muziek & Film Reageren
Froop Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) bron Of hij was 40, of hij was 43. Ik vind het zelf onzinnig om hier een topic over te openen, aangezien we dan beter een condoleance board kunnen maken. Toch R.I.P. Bewerkt: 27 januari 2006 door Froop Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Jongere broer van Jean Penn, toen ik het hoorde dacht ik eerst dat hij dood was, ik vind hem een hele goede acteur namelijk.. Maar goed, sneu natuurlijk, maar het is niet anders... Groetjes BTW, hoort dit niet in film/muziek? Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 bronIk vind het zelf onzinnig om hier een topic over te openen, aangezien we dan beter een condoleance board kunnen maken. Een topic over een overleden medewerker van de serie waar dit forum voor is lijkt me toch niet zo vreemd..?BTW, hoort dit niet in film/muziek? Lijkt me wel, bij deze verplaatst. Ontopic: Altijd triest wanneer iemand overlijdt op jonge leeftijd, ook al was hij geen lieverdje in zijn rollen... Reageren
Froop Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 bron Ik vind het zelf onzinnig om hier een topic over te openen, aangezien we dan beter een condoleance board kunnen maken. Een topic over een overleden medewerker van de serie waar dit forum voor is lijkt me toch niet zo vreemd..? En dan komt er een vloedgolf van sterfgevallen. Het klinkt hard, maar het is maar 1 persoon van die zoveel medewerkers. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 R.I.P ik vond Pulaski wel vet .... geen id waarom ! Good Luck in Heaven Reageren
Juju Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Ik haatte Pulaski dan wel heeel erg maar daar kan Chris Penn niks aan doen R.I.P Reageren
Slimm Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Het is niet alleen een Voice acteur, maar ook gewoon een normale acteur (broertje van Sean Penn).. Hij heeft wel in meer dan 40 films gespeeld, neem hier eens een kijkje Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Ja, Chris Penn, was de broer van Sean Penn. Hier kan je zien in welke films Chris Penn heeft gespeeld. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ik vind het zeer spijtig aangezien Chris Penn een geweldig acteur was. Onder andere bekend van een van de beroemde films van Quentin Tarantino, Reservoir Dogs. Zeer goede film en ik was onder de indruk van zijn acteertalenten, zeer spijtig dat het zo moet lopen... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Waaraan is hij eigenlijk gestorven dan? Want dat hebben ze volgens mij nog niet vermeld. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) Waaraan is hij eigenlijk gestorven dan?Want dat hebben ze volgens mij nog niet vermeld. Dat weten ze nog niet, ze denken alleen nog niet aan een misdrijf maar dat zal het onderzoek uitwijzen. Wel weet ik dat hij niet een van de slankste is, misschien dat het met zijn gezondheid te maken had. Bewerkt: 29 januari 2006 door Jorge_F Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.