San_Andreas_Nigga Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ik heb even een sig over de Soul Reaper gemaakt. Zouden jullie hem willen raten? Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ik vind hem meevallen, GL jij kan beter hoor. Ik vind er 1 ding niet mooi aan en dat is de font. Dat dooe je altijd ronnie . Je sigs zijn erg mooi en de border enz... ook maar de text niet zo probeer dat te veranderen in de toekomst. Ik geef het nu een 8.5. ________________ Giorgo Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ok, bedankt voor het advies, Sonny. Ik zal voortaan beter me best doen. Reageren
Thabit Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Het achtergrond past niet zo goed bij de render, en je kan beter nooit een Pixelfont bij zo'n signature doen . Oh ja, een tipje: probeer ook eens wat vriendelijkere sigs.. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Lettertype: 7,5 Render: 7,5 Border: 8 Achtergrond: 8 (Past niet zo goed bij de render) Overig dingen: 8,5 Totaal: 7,9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.