Giorgo Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ik heb al even niet meer gePS't dus dat ging ik even doen. Ik heb eens iets helemaals anders gedaan dan normaal(mijn stijl) en het is rdelijk goed gelukt vind ik. Ik vind het mooie uitkomsten. Hier zijn ze : Alleen voor deze had ik echter geen inspiratie voor het lettertype dat is nu erg afgrijselijk : Graag coments ? . Ook tips voor in de toekomst. ______________________ Giorgo Reageren
W1ckeD Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Ze zijn allebei beetje dezelfde stijl! Maar daar houd ik van. Ik vind die eerste erg goed gelukt..Met de kleuren zoals ze nu zijn ziet het er goed uit! Ik hou zowiezo van Grunge style Bewerkt: 27 januari 2006 door W1ckeD Reageren
Thabit Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 De onderste is te groot en te leeg, 6. Daarin tegen is de bovenste ontzettend mooi! Geweldige stijl, prachtige kleuren! 9,654 . Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Nou, Sonny, dit zijn twee hele mooie signatures. Tip: Doe er een 3 px border omheen en zet het dan op overlay. Ik geef ze nu een 8,9/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.