~Lance Vance Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ik weet dat ik vandaag nogal wat topics heb gestart en dit is voor vandaag de laatste, maar ik wil toch nog ff ergens over discussieren: Heb jij altijd veel of weinig wapens bij je? Bijv.: Ben jij iemand die zegt "Geef mij maar een Desert Eagle en een Tec-9, dan red ik mezelf wel." of "Ik moet van elk soort wapen 1 hebben, zodat ik overal op voorbereid ben." Ikzelf: Ik droeg vroeger nooit veel wapens bij me, maar nu ik in Las Venturas ben draag ik een heel arsenaal mee. De wapens die ik nu bij me heb: - Nightstick - 9mm - Tec-9 - Combat Shotgun - Minigun - Sniper Rifle - M4 - Remote Satchel Charges Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Ik draag altijd dit bij me: Desert Eagle Combat Shotgun SMG AK-47 Handgrenades Graffiti Spray Honkbal knuppel Heat seeking missile @Sonny hier beneden, nu zit je voor altijd vast aan die boksbeugel, wat een rotding zeg. Bewerkt: 27 januari 2006 door General Lee Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Even denken... Boksbeugel Baseball Bat Desert Eagle Shotgun( zo eentje die 5 kogels tegelijk afschiet) Micro SMG M4 Sniper Rifle Minigun Rugzakbombs Camera Parachute. En al mijn wapens hebben + 10.000 kogels. @Ja ronnie, daar is niets aan te doen. Er is geen ander slot voor. Maar het geeft mooie geluiden als je iemand een box geeft. . Bewerkt: 27 januari 2006 door Giorgo Reageren
Bling Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ik draag in mijn huidige savegame de volgende wapens bij me: - Knife - Silenced 9mm - Sawn-off Shotgun (in beide handen) - Micro MP5 (in beide handen) - M4 - Sniper Rifle - Heat seeking Rocket Launcher - Remote satchtel explosive - Camera Reageren
quinton Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Het enige wat ik bij medraag is mijn 9mm, maar als het echt te gek word haal ik toch even mijn AK47 erbij. Reageren
ikt Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Op het strand in LS: een mes om mensjes voor de lol neer te steken. Voor de rest: een silenced gun en als ik echt boos ben een minigun Reageren
Berrus Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 de namen van alle wapens weet ik zo niet maar moet zeggen dat ik me met het gewone handwapen (desert Eagel?) prima weet te redden... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Hier (klik) kun je alle wapens vinden Berrus! ------ Mijn lijstje: - Dessert Eagle - MP5 - M4 - Knife/Knuppel - Camera Met deze wapens kan ik het spel prima overleven. Het beste vind ik om dan de Ziekenwagen missies in Angel Pine te doen. Na de missie The Green Sabre. Reageren
Godrax Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ik gebruik zowat alle wapens die ik tegenkom. En met rainers probeer ik zoveel mogelijk wapens te spawnen Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Mijn lijstje:Silenced mm9 shotgun Mp5 ak47 sniper rifle rocket launcher granaten. Ik heb geen m4 want ik ben nu in San Fierro. Reageren
ZOrange Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 hier dan maar: -desert eagle -tek9 -knife -camera -m4 Reageren
LucasV Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 "Ik moet van elk soort wapen 1 hebben, zodat ik overal op voorbereid ben." Slot 1: Brass Knuckles Slot 2: Knive Slot 3: Silenced 9mm Slot 4: Combat Shotgun Slot 5: MP5 Slot 6: M4 Slot 7: Sniper Rifle (scope) Slot 8: Heat-seaking Rocket Launcher Slot 9: Remote Satchel Explosive Slot 10: Fire Extinguisher Slot 11: Flowers Slot 12: Prachute Reageren
Svenie Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 de mijne :Brass Knuckles :kettinzaag :dessert eagle :double shotgun (die twee kleinere) :smg :ak47 :sniper rifle :rocket launcher :dildo :parachute (soms) Reageren
Goliat Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) SHAWN-OFF SHoTGUN en ik red me wel!! Hoewel een parashute ook wel handig is om erbji te hebbe maar dat is niet egt een wapen! Bewerkt: 29 januari 2006 door Goliat Reageren
Fireman Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ik heb meestal hoogstens een 9mm en een smg bij me, want ik begin altijd een nieuw spel op de pc om mods te testen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.