GTA Fanaat Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Hey, Ik heb een aantal problemen met de Auto Spawnpoint. Als ik een spawnpoint wil plaatsen dat je van auto veranderd dan krijg ik elke keer alleen maar de Admiral. Hoe kan ik een andere auto doen? Bijvoorbeeld de Bullet ofzo? Alvast bedankt. Ronnie, Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 je bedoelt een change vehicle pickup. ok hier komt het : klik op de pickup die je als het goed is al geplaatst hebt. druk daarna op f3 en dan krijg je daar boven een aantal settings. daar zoek je change vehicle of iets wat daar op lijkt en dan bij sport cars staat de bullet. dit zelfde gaat met de hummer, fcr, vliegtuig enz hetzelfde, alleen staan die onder andere categories. bij checkpoints zit het precies het zelfde in elkaar. checkpoint selecteren, f3, set vehicle change (clear om het weg te halen) enz enz hopelijk heb je ier wat aan oeneboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.