Warrior Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 hoeveel star wars films zijn er en wat zijn de namen want ik was pas battlefront aan het spelen en toen bij het menu allemaal beelden die ik nog nooit had gezien.......zitten er in meerdere films wookies en in welke film(s) zit Dark Maul?? dus ik hoop dat er wat star wars kenners zijn Reageren
Juju Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) oke hier komen ze er zijn zes delen in volgorde: Episode 1: Phantom Mennace (weet niet of ik het goed schrijf) Episode 2: Attack of the clones Episode 3: Revenge of the Sith (laatst uitgebracht) Episode 4: A new hope (eigenlijk eerste film) Episode 5: The Empire strikes back (eigenlijk tweede film) Episode 6: Return of the Jedi (eigenlijk derde film) Darth Maul zit alleen in Episode 1 Bewerkt: 28 januari 2006 door italia_juju Reageren
Warrior Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 oke hier komen zeer zijn zes delen in volgorde: Episode 1: Phantom Mennace (weet niet of ik het goed schrijf) Episode 2: Attack of the clones Episode 3: Revenge of the Sith (laatst uitgebracht) Episode 4: A new hope (eigenlijk eerste film) Episode 5: The Empire strikes back (eigenlijk tweede film) Episode 6: Return of the Jedi (eigenlijk derde film) Darth Maul zit alleen in Episode 1 maar moet ik ze wel op die volgorde kijken om alles te snappen enzo Reageren
Juju Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 ja, dat is ook de goede volgorde in Episode 1 is Obi-wan nog jong en is Anakin nog een klein jongetje, dus Reageren
Blastov Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Veel mensen hebben het ook in deze volgorde gezien: Episode 4 Episode 5 Episode 6 Episode 1 Episode 2 Episode 3 Waarom ? De makers begonnen eerst met deel 4, 5, 6 daarna 1,2,3 Dat zul je ook zien, in deel 1,2,3 zijn er veel mooiere special effecten en is betere kwalieit Reageren
Warrior Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Veel mensen hebben het ook in deze volgorde gezien:Episode 4 Episode 5 Episode 6 Episode 1 Episode 2 Episode 3 Waarom ? De makers begonnen eerst met deel 4, 5, 6 daarna 1,2,3 Dat zul je ook zien, in deel 1,2,3 zijn er veel mooiere special effecten en is betere kwalieit oke. dank aan jullie beide ik ga ff proberen aan alle films te komen Reageren
Juju Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Veel mensen hebben het ook in deze volgorde gezien: Episode 4 Episode 5 Episode 6 Episode 1 Episode 2 Episode 3 Waarom ? De makers begonnen eerst met deel 4, 5, 6 daarna 1,2,3 Dat zul je ook zien, in deel 1,2,3 zijn er veel mooiere special effecten en is betere kwalieit oke. dank aan jullie beide ik ga ff proberen aan alle films te komen succes in de muziekwinkel vind je wel eens van zo'n packs waar Episode 4,5,6 in zitten Reageren
Warrior Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 in de muziekwinkel vind je wel eens van zo'n packs waar Episode 4,5,6 in zitten zijn die duur Reageren
Juju Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 in de muziekwinkel vind je wel eens van zo'n packs waar Episode 4,5,6 in zitten zijn die duur ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar ik denk dat je er wel eentje hebt voor 25 of 30 euro maar ik weet niks zeker Reageren
meetlat Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Veel mensen hebben het ook in deze volgorde gezien:Episode 4 Episode 5 Episode 6 Episode 1 Episode 2 Episode 3 Waarom ? De makers begonnen eerst met deel 4, 5, 6 daarna 1,2,3 Dat zul je ook zien, in deel 1,2,3 zijn er veel mooiere special effecten en is betere kwalieit ik heb ze nog in die volgorde gezien niet dat ik zo oud ben maar ik heb ze wel zo gezien :-) zo op tv en nu heb ik ze allemaal op dvd Reageren
Warrior Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 ik heb een zondag avond episode 1 gezien en een zondagavond(a.s.) komt episode 2 op rtl 5 Reageren
Darth Maul Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) Natuurlijk weet ik veel van star wars kijk naar mijn naam. Darth maul komt in episode 1 voor maar de maker George lucas begon met de film deel 4 om het spannender te maken. zondag komt deel 2 erop. Bewerkt: 16 februari 2006 door Darth Maul Reageren
Warrior Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) Natuurlijk weet ik veel van star wars kijk naar mijn naam. Darth maul komt in episode 1 voor maar de maker George lucas begon met de film deel 4 om het spannender te maken. zondag komt deel 2 erop. ik vind Darth Maul het leukste poppetje jammer dat hij dood gaat maar ik vond star wars eerst stom maar een x kwam episode 2 dus die ging ik kijken en het was super leuk wat zijn jullie lieveling personage(s) Bewerkt: 16 februari 2006 door gta sa rulezzzzzzz Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Ik heb alle Star Wars films gezien. En het zijn echt super leuke films De leukste vind ik toch de laatste film:Episode 6 dus eigenlijk de 3e film Ik had ook ergens gehoord dat er een serie aankwam over Star Wars.. Iemand enig idee Bewerkt: 16 september 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
Sdajafol Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik heb alle Star Wars films gezien.En het zijn echt super leuke films De leukste vind ik toch de laatste film:Episode 6 dus eigenlijk de 3e film Ik had ook ergens gehoord dat er een serie aankwam over Star Wars.. Iemand enig idee Datum van het voor jou geplaatste bericht: 16 Feb 2006, 18:51:14 Volgensmij ben je een beetje laat met reageren Over een serie heb ik nog niks gehoord, de enige serie van SW die ik ken is gewoon de serie films Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.