Scarface92 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik heb alle Star Wars films gezien.En het zijn echt super leuke films De leukste vind ik toch de laatste film:Episode 6 dus eigenlijk de 3e film Ik had ook ergens gehoord dat er een serie aankwam over Star Wars.. Iemand enig idee Datum van het voor jou geplaatste bericht: 16 Feb 2006, 18:51:14 Volgensmij ben je een beetje laat met reageren Over een serie heb ik nog niks gehoord, de enige serie van SW die ik ken is gewoon de serie films Ja sorry ik moest even me posts bijwerken tot de 900 Nu doe ik wel weer rustig aan Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik heb nog nooit een star wars film gezien en dat blijft ook zo teveel overgehypt ik snap niet wat er zo lollig is aan 1 persoon die tegen een duivel zit te vechten met lichtstokjes Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik heb nog nooit een star wars film gezien en dat blijft ook zo teveel overgehypt ik snap niet wat er zo lollig is aan 1 persoon die tegen een duivel zit te vechten met lichtstokjes Noob het is echt veel meer dan dat eerst dacht ik dat ook maar het is echt een verhaal hoor en heel spannend maar ja jouw keuze dan mis je maar 2 geweldige trilogieën. Anyways, ik heb ze allemaal thuis liggen en heb me er ook best wel in verdiept en mijn favoriete personage is denk ik Obi-Wan Kenobi oftewel de co-hoofdpersoon(naast Luke en Anakin Skywalker). Reageren
Sdajafol Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ik heb nog nooit een star wars film gezien en dat blijft ook zo teveel overgehypt ik snap niet wat er zo lollig is aan 1 persoon die tegen een duivel zit te vechten met lichtstokjes Je baseert je mening op hooguit 30 minuten tijd uit één van de 6 films die allemaal rond de 2 uur duren? Maakt een totale speeltijd van ongeveer 12 uur, en jij baseert je mening op een enkel half uurtje... Die scène kwam trouwens uit Episode I, in mijn ogen zowiezo het minste deel. Vooral deel 2, 3 en 6 vond ik erg goed, deel 6 echt omdat het voor die tijd technisch gezien ook een hele geavanceerde film was met alle lichttechnieken etc. die erin verwerkt zaten. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ik heb nog nooit een star wars film gezien en dat blijft ook zo teveel overgehypt ik snap niet wat er zo lollig is aan 1 persoon die tegen een duivel zit te vechten met lichtstokjes Er zit ook nog een verhaal achter wat jij verteld hoor Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ik heb nog nooit een star wars film gezien en dat blijft ook zo teveel overgehypt ik snap niet wat er zo lollig is aan 1 persoon die tegen een duivel zit te vechten met lichtstokjes Je baseert je mening op hooguit 30 minuten tijd uit één van de 6 films die allemaal rond de 2 uur duren? Maakt een totale speeltijd van ongeveer 12 uur, en jij baseert je mening op een enkel half uurtje... Die scène kwam trouwens uit Episode I, in mijn ogen zowiezo het minste deel. Vooral deel 2, 3 en 6 vond ik erg goed, deel 6 echt omdat het voor die tijd technisch gezien ook een hele geavanceerde film was met alle lichttechnieken etc. die erin verwerkt zaten. Word, maar bedenk wel dat George Lucas in 1999 ofzo de oude trilogie heeft vernieuwd(met beter effecten enzo). Reageren
Mirrrr Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 De allereerste keer dat ik Star Wars keek was ik een jaar of 9 of 10 (wat is dat lang geleden ) Ik heb ze toen alle 3 (toen waren het er nog maar 3) Maar wat me het meest toen bij is gebleven is de dood van Yoda. Echt ik heb zitten huilen. Maar nu nog steeds zo'n 1 keer in het jaar kijk ik ze alle 6. Mijn favoriete personage is verreweg Yoda. Vooral in Attack of the Clones als hij eindelijk gaat vechten. Maar heel veel mensen vonden The Phamton Mennace een hele beroerde film maar ik heb me doodgelachen. Vond hem echt super. Maar de ultieme Star Warsfilm is voor mij The return of the Yedi. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 De allereerste keer dat ik Star Wars keek was ik een jaar of 9 of 10 (wat is dat lang geleden ) Ik heb ze toen alle 3 (toen waren het er nog maar 3) Maar wat me het meest toen bij is gebleven is de dood van Yoda. Echt ik heb zitten huilen. Maar nu nog steeds zo'n 1 keer in het jaar kijk ik ze alle 6. Mijn favoriete personage is verreweg Yoda. Vooral in Attack of the Clones als hij eindelijk gaat vechten. Maar heel veel mensen vonden The Phamton Mennace een hele beroerde film maar ik heb me doodgelachen. Vond hem echt super. Maar de ultieme Star Warsfilm is voor mij The return of the Yedi. Respect, Yoda ownt zo hard. Hij is gewoon de beste, beter dan Luke ofzo, want hij weet uiteindelijk te overleven alleen sterft een natuurlijke dood. Reageren
Pietje II Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Star Wars, heerlijk. Episode 1: The Phantom Menace was de eerste Star Wars-film die ik gezien heb, dat was in 1999 (misschien heb ik de eerste trilogie ook wel eens eerder gezien, maar dat zou ik echt niet meer weten ). Ik vond 'm fantastisch. Daarna kwam ik pas in aanraking met de rest. Episode 1 vind ik juist één van de leukste Star Wars-films, vooral de sfeer daarin vind ik tamelijk vrolijker overkomen dan in de rest van de films. Maar dat kan ook komen omdat 't gewoon m'n eerste aanraking met Star Wars was... Return of the Jedi vind ik ook één van de leukste, met die race-beren, de Ewoks. Episode 3: Revenge of the Sith vind ik ook een topfilm. Jammer is wel dat vele personages allemaal weggaan, één van de duistere films. Ik vind Star Wars ook véél meer dan alleen maar een beetje lompe sience fiction, er zit ook echt een enorm krachtig verhaal in. En moet je eens alle achtergrondinformatie lezen joh... echt niet normaal hoe ze dat allemaal bedacht hebben. Kijk hier maar eens: www.wookieepedia.com. Mijn favoriete personage is toch wel Obi-Wan Kenobi, logisch want die volg je in de tweede trilogie (ep. 1 t/m 3) het het meest. Jango Fett (de bounty hunter) vind ik ook fantastisch, ik heb het spel Star Wars: Bounty Hunter en daarin wordt zijn geschiedenis verteld. Erg leuk. Mace Windu vind ik ook erg 'vet'. Yoda is ook leuk, vooral zijn gevecht met Darth Sidious (Palpatine) was erg heftig. Die laatste vind ik dan weer echt een enorme lullo. Jar jar Binks vind ik ook helemaal fantastisch. Dat loopje van hem ook hè... Darth Maul vind ik juist weer een van de meest intrigerende 'bad guys'. Generaal Grievous komt ook in de buurt. Qui-Gon Jinn vind ik op zich ook wel een leuk personage, alleen jammer dat 'ie doodgaat. Padmé Amidala is ook een erg leuk personage, de liefde van Anakin. In de eerste trilogie vind ik Han Solo het meest symphatiek overkomen, daarna Luke Skywalker. Leïa Organa is op zich ook wel een aardig personage, maar ik vind haar zo'n oliebol... Nou ja zo kan ik nog wel uren doorgaan, maar ik vind Star Wars in ieder geval één van de beste trilogieën die gemaakt is. En dat niet alleen, er zijn ook ontelbaar veel boeken en andere 'spin-offs' van verschenen. Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Zelf heb ik niet zoveel met Starwars, eigenlijk niets.. Ik hou meer van films die echt zijn en waar dingen echt kunnen. Af en toe van een brug af jumpen kan dus gewoon, maar ik hou niet van die Futuristische films. Reageren
Pietje II Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ik hou meer van films die echt zijn en waar dingen echt kunnen. Dus jij wilt zeggen dat de stunts die James Bond uithaalt allemaal zéér realistisch zijn...? (...) maar ik hou niet van die Futuristische films. In het begin van elke Star Wars-film staat: "A long time ago in a galaxy far, far away...." Dus Star Wars kan zich nooit in de toekomst afspelen. (Oké, die is erg flauw.) Maar dat is nou juist de reden waarom ik Star Wars zo leuk vind: het is niet de zoveelste brok sience fiction. Er zit echt een krachtig verhaal achter dat zich zogenaamd gewoon ergens anders in dit heelal afspeelt. Politiek, corruptie, de strijd om macht en het moraal van goed en kwaad speelt erin mee. Verder geef ik ook niet zoveel om die futuristische/sience fiction-films... Ook de soundtrack vind ik prachtig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.