Grove St. Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 he, de volgende keer kan je mee doen, het stemmen is al begonnen, zelf vind ik het niet echt mooi.
Grove St. Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 he, de volgende keer kan je mee doen, het stemmen is al begonnen, zelf vind ik het niet echt mooi. moet jij nodig zeggen met je sketchup prulletjes... Wat is dat nou weer voor een opmerking Ik zeg alleen dat ik je baan niet mooi vindt. daar hoef je toch niet zo op te reageren Ga niet steeds offtopic crazy ....
Flame^ Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Jij gaat anders ook offtopic ;-) Dit topic is bedoeld voor mensen die hun model willen inzetten voor de contest. Daar hoeven géén reacties op te komen. Pas na het stemmen kunnen er weer models worden gepost.
Grove St. Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 ik vind dat ik niet offtopic gaat
Grove St. Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 ik vind dat ik niet offtopic gaat nou doe je het weer als jij nou je mond had gehouden over mijn kunst, dan hoefde ik niet offtopic. nu heb je heel het topic verpest.. zoals gewo..
Blastov Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Jullie verpesten allebei het topic Ik nu ook, maar dit moest er gewoon even uit Tip, ceezy, op de baan en die 'railing' zie je wat openingen, zorg dat ze op dezlfde as liggen zodat je die niet ziet
GTA Fanaat Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 @ Grove st.; Wat ga jij nou ineens de Moderator uit hangen dan? Jij geeft een mening over de kunsten van Crazy Ceezy, en hij doet het ook andersom. Sorry mensen dat ik off-topic ging. Nou weer On-topic; Ik vind alle kunstwerken fantastisch. Ik zal het zelf niet na kunnen maken. Echt mooie werkjes !!
Jorge_F Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 @ Grove st.; Wat ga jij nou ineens de Moderator uit hangen dan? Jij geeft een mening over de kunsten van Crazy Ceezy, en hij doet het ook andersom.Sorry mensen dat ik off-topic ging. Nou weer On-topic; Ik vind alle kunstwerken fantastisch. Ik zal het zelf niet na kunnen maken. Echt mooie werkjes !! Je gaat zelf ook offtopic aangezien je hier alleen je screens post en niet reageerd op screens! Degene die nu nog offtopic gaat zorg ik voor dat die een warn ofzo krijgt.
Grove St. Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) @ Grove st.; Wat ga jij nou ineens de Moderator uit hangen dan? Jij geeft een mening over de kunsten van Crazy Ceezy, en hij doet het ook andersom.Sorry mensen dat ik off-topic ging. Nou weer On-topic; Ik vind alle kunstwerken fantastisch. Ik zal het zelf niet na kunnen maken. Echt mooie werkjes !! Je gaat zelf ook offtopic aangezien je hier alleen je screens post en niet reageerd op screens! Degene die nu nog offtopic gaat zorg ik voor dat die een warn ofzo krijgt. 1. ik ga niet offtopic 2. Je mag hier screens plaatsen, in het andere topic moet je raten. 3. Je zit te dreigen: "Degene die nu nog offtopic gaat zorg ik voor dat die een warn ofzo krijgt" dat betekent ook een warn voor jou, iemand bedreigen en of uitdagen is niet toegestaan. zorg jij voor een warn, dan zorg ik een warn voor jou. onder waarde van: -Uitschelden, pesten, ruzie zoeken, provoceren. -Postboosten (onzinnig en/of off-topic reageren). EDIT: vergeten ook nog: Moderator/admin gedrag en dat doe ik niet hoor ronnie, ik zeg dat hij mij geen prutser moet noemen, en daar gaat blaster nog goed op in. Dreigen staat er zelfs niet bij, zo erg is dat wat je doet! Ik ga in op een onzinnige reactie van crazzy hij scheld mij uit dat ik een sketchup prutser ben. dus dan krijgt hij als jullie stappen nemen waarschijnlijk ook een warn. Blaster27 doet niks, die zegt nog net wat hij vindt, maar jij dat gaat te ver! ( Jorge_F ) Ontopic: Ik denk dat dit topic wel klaar is, tot de volgende ronde ( als ik nog een moddel maak ). Veel plezier verder iedereen op het forum Bewerkt: 27 januari 2006 door Grove St.
Flame^ Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Ik ben dan geen Moderator van dit forum, maar dit moet er uit: Grove St., jouzelf zie ik nou ook niet bepaald erg veel aan je bovengenoemde regels houden. Normaal ga je dan verder in Pm, en wanneer het erg uit de hand loopt, PM je een Moderator of hoger, maar je gaat hier NIET door. De volgende die hier nog een reactie/offtopic post post, krijgt van mij een warn, en dit meen ik. Reacties gaan per PM!!
Recommended Posts