Melior Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 Ik dacht ik zet ook maar is een screenie neer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 (bewerkt) Welkom op het forum, Melior! Maar je moest deze screenie neerzetten bij favo screenshots in het praat-forum... Kijk voortaan eerst of er een al bestaande topic is! Ik wens je een leuke tijd op het forum! Bewerkt: 4 september 2004 door Melchior Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melior Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 Hoezo dat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 Nou, dat lijkt me vanzelfsprekend, er is al een topic over! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melior Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 o hehe sorry ik had amper gezien dat er al een stond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melior Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 (bewerkt) jee man weet ik veel en je bent wel een wannabe moderator of niet ? Bewerkt: 4 september 2004 door Melior Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 Melior, je hebt nu 2 berichten achter elkaar gepost. Dat wordt gezien als spammen en daar kun je een waarschuwing voor krijgen. Edit daarom altijd je bericht netjes met de edit-knop, rechts-bovenaan in je bericht. Lees altijd eerst ff de regels Ik kan deze screenshot ook niet weghalen want ik ben geen moderater. Nogmaals een leuke forum-tijd toegewenst! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rik LeE! Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 Melior, je hebt nu 2 berichten achter elkaar gepost.Dat wordt gezien als spammen en daar kun je een waarschuwing voor krijgen. Edit daarom altijd je bericht netjes met de edit-knop, rechts-bovenaan in je bericht. Lees altijd eerst ff de regels Ik kan deze screenshot ook niet weghalen want ik ben geen moderater. Nogmaals een leuke forum-tijd toegewenst! Meester Melchior! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 Mmm, ''Geheim van Rotterdam'' gelezen? Daarin komt ook een ''meester Melchior'' voor! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 Ik dacht ik zet ook maar is een screenie neer Haha :lol: Leuke screen En welkom op het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 haha geinige screenshot maar hoe kan het dat het mistig is in mta? En Welkom op het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 Met 0.4 heb je ook verschillend weer volgens mij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 Yeah, klopt.. Soms is dat wel irritant.. Bijvoorbeeld als het donker is en ook nog mistig In onze GTAgames.nl server kunnen we stralend weer maken wanneer jullie maar willen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 Yeah, klopt.. Soms is dat wel irritant.. Bijvoorbeeld als het donker is en ook nog mistig In onze GTAgames.nl server kunnen we stralend weer maken wanneer jullie maar willen! Lol... Je bent en blijft trots he Haha... Admin Freak... W00t... Fear :ph34r: Leuke screen, maar ik zie dit wel vaker Melior , heb het ook al eens erger gezien met die nek... Maar ach.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 Leuke screen, maar ik zie dit wel vaker Melior , heb het ook al eens erger gezien met die nek... Maar ach.... Jah daar heb ik ook screenies van gezien.. Haha daar zat die nek helemaal omgekeerd enzo maare nog nooit 0.4 gebeurt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.