Jump to content

[MODEL] Filmtutorial - Hoe maak ik een eiland ?

Geplaatst:
comment_326285

Hey, in deze tutorial ga ik jullie uitleggen hoe je een eiland maakt in 3DS max.

je kan de filmtutorial bezichten op Martineza.com bij de filmtutorial pagina.

Het is een tut van 5 min, het wordt dus snel uitgelegt, ik raad aan minstens 2 weken ervaring te hebben met 3ds max.Het eiland wat je gaat maken gaat er ongeveer zo uitzien.

545ov.th.jpg

Klopt dit is een basiswegnet, maar als je de tut ziet leer je waarschijnlijk ook meteen hoe je een grooter, meervormig eiland kan maken.

Veel plezier

BradleyH.

Bewerkt: door Bradley H.

• Reacties 86
  • Bezichtigingen 15.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_357801
nou ja je weet het nooit :puh: maar hebben jullie allemaal betaald? of is er ergens een crack want het is wel duur man

Nouja, 3500 euro dus wat denk jezelf ? :clown:

Geplaatst:
comment_359232

in het begin van deze tut staat van importeer een scale object bijv auto hoe doe je dat?en waar haal je dat vandaan want een auto zelf maken kan ik niet hoor

Geplaatst:
comment_359775

het is bijna gelukt :D alleen nog een ff wat doen en dan proberen hem er in te zetten :D

greetz clifdon

Bewerkt: door clifdon

Geplaatst:
comment_364523

Hoe krijg ik de binnenkant van die bocht ineens zo recht? Kijk maar eens naar deze afbeeldingen:

*plaatjes*

Dit is direct na elkaar. En nu nog iets, hoe krijg ik dat strand schuin naar benenden?

Alvast bedankt, Greetz Wazuup

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_366218
Hoe krijg ik de binnenkant van die bocht ineens zo recht? Kijk maar eens naar deze afbeeldingen:

*plaatje*

Dit is direct na elkaar. En nu nog iets, hoe krijg ik dat strand schuin naar benenden?

Alvast bedankt, Greetz Wazuup

Iemand?

Bewerkt: door Wazuup

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.