VforV Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Wat is je favoriete radioquote? Mijn lijstje: Doktor Chang : "I stick those bananas up in your ass, Space Monkey." "Spaaaace Mon-keeeeey" LCFR: Caller: How come I can't eat people? LCFR: Laslow: "Ok, what's your name?" Caller: "Enough with names, sonnyboy." Laslow: "Jee, okay.." Caller: "Okay? So this is how you do it? Making people feel funny about their names" Laslow: "You know, I ask you, why do I even bother? OK, the lines are open." Reageren
LucasV Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Die van Lazlow zijn inderdaad erg grappig. Maar die van Space Monkey zijn echt te bruut! I put those banana's in yo ass, space monkeeey! Reageren
VforV Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Die van Lazlow zijn inderdaad erg grappig.Maar die van Space Monkey zijn echt te bruut! I put those banana's in yo ass, space monkeeey! Hehe, ik vind dat zo'n goeie, grappige reclame hé over Space Monkey 7. Reageren
Svenie Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 kweet niet als het een radioquote is maar het nieuws vind ik alijd wel leuk maar die van laslow is ntuurlijk het best Reageren
MrKooKie Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) Slogan van LCFR: 'More talk, less thought'. Zeer inspirrirend. Bewerkt: 28 januari 2006 door MrKooKie Reageren
VforV Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Coq 'O Vin: "Daisy is giving birth, right into my pa-an. Ooh, poor Daisy, what are you going to do now, vegetarian? You are weak and I am strong. This cow, was a vegetarian." Echt grappig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.