need my speed Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Need my Speed.Dat is fout! WAAAAT?! edit:grapje.. jij mag :-) Je bent toch niet zo gek als ik dacht... De vraag is: Yakuza. Euhm, da's het thema. De echte vraag is: In welk district zitten de Yakuza? Welke kleur hebben de Yakuza? Welk logo hebben de Yakuza? In welke wagen rijden de Yakuza? Hoe heet de tweede missie die je krijgt bij de rode telefoon van de Yakuza? Wat moet je in die missie doen? Euhm, ik bedoelde vragen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 In welk district zitten de Yakuza? Downtown District/Level1 Welke kleur hebben de Yakuza? Paars-Blauw Welk logo hebben de Yakuza? Y met streepjes er door In welke wagen rijden de Yakuza? Miara Hoe heet de tweede missie die je krijgt bij de rode telefoon van de Yakuza? STOP THE TANK! Wat moet je in die missie doen? Tank jatten en kapot maken. Reageren
need my speed Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Jatten hoeft niet, maar ik reke het goed. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Welke gangs bestaan in het echt ook? (Qua naam). Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Welke gangs bestaan in het echt ook? (Qua naam). De Yakuza zeker weten. De zaibatsu heb ik in een film van gehoord weet ik niet zeker. De rusian mob. En de Rednecks maar die zijn in het echt geen gang volgens mij. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2006 De Yakuza zeker weten.De zaibatsu heb ik in een film van gehoord weet ik niet zeker. De rusian mob. En de Rednecks maar die zijn in het echt geen gang volgens mij. Zaibatsu is fout, en je mist er nog 1. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 De Yakuza zeker weten. De zaibatsu heb ik in een film van gehoord weet ik niet zeker. De rusian mob. En de Rednecks maar die zijn in het echt geen gang volgens mij. Zaibatsu is fout, en je mist er nog 1. Ik weet niet zeker maar misschien de loonies. Reageren
Svenie Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ik denk dat het deze zijn: *De Yakuza *De rusian mob *De Rednecks *Hare Krishna (heb ik ergens gehoord) *De loonies (niet zeker) Reageren
need my speed Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Het is: Yakuza Russian Maffia Krisnha Redneck's That's it! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Het is:Yakuza Russian Maffia Krisnha Redneck's That's it! Jep, iedereen zat er overigens wel erg dicht bij in de buurt. Reageren
need my speed Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Mooi...Welke gangs bestaan in het echt niet van GTA2? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 * De Zaibatsu Corporation * De Loonies * De SRS Scientists Deze? Reageren
need my speed Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ik msi er nog eentje. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 * De Zaibatsu Corporation * De Loonies * De SRS Scientists * Elvis Gang ??? Reageren
need my speed Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Elvis bestaat wel. Maar ik mis er nog eentje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.