Flying Dutchman Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Sorrie voor de vertraging van 3 maanden. (Lijkt de NS wel ). Ik was vergeten dat ik aan de quiz meegedaan had. :$ @ Svenie: Bedankt voor de pb ter herrinering. Volgende vraag: Wat is er speciaal aan sommige Land Roamers die rondrijden als je het leger achter je aan hebt? Reageren
VforV Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Volgende vraag: Wat is er speciaal aan sommige Land Roamers die rondrijden als je het leger achter je aan hebt? Er is een Machinegun aan boord (Vehicle Machine Gun). Reageren
rems GTA Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) Volgende vraag: Wat is er speciaal aan sommige Land Roamers die rondrijden als je het leger achter je aan hebt? Er is een Machinegun aan boord (Vehicle Machine Gun). En hij kan 360' graden ronddraaien. Net als de brandweer of tank ( Bijzonder handig als er een copcar achter je rijd! ) Bewerkt: 22 juli 2006 door rems GTA Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Nee, helaas is het goede antwoord nog niet gegeven. Tip: Denk aan de bestuurder. Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Land Roamers hebben geen machine gun (Dat zijn de Armed Land Roamers). Wanneer je een gewone Land Roamer tegenkomt, is dat meestal wanneer je een wanted level van zes sterren hebt. De Land Roamer achtervolgt je dan en de twee inzittenden proberen je uit je voertuig te trekken. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Land Roamers hebben geen machine gun (Dat zijn de Armed Land Roamers). Wanneer je een gewone Land Roamer tegenkomt, is dat meestal wanneer je een wanted level van zes sterren hebt. De Land Roamer achtervolgt je dan en de twee inzittenden proberen je uit je voertuig te trekken. Dat reken ik maar goed. Wat ik eigenlijk bedoelde, is dat de Armed Land Roamers, met machine geweer dus, soms door mensen in burger kleding worden bestuurd, niet door militairen dus. Anyway: Next one for de Eekhoorn. Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Wat is 'The Journal' en waar vind je het? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) Een soort dagboek. Je vind het op de GTA2 site: Ga naar Future en druk dan op dit knopje: . EDIT: 1400e post! Bewerkt: 26 juli 2006 door flitskikker Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Ah, dat was vlotter dan ik had verwacht. Uw beurt..! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Volgende vraag: Wat zijn de Audio-features in de PC versie van GTA2? @Lantyz: Hoe staat het met Minos Trenchport? Mvg Flitskikker Reageren
Baffie Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Je kunt het volume van de muziek bepalen Je kunt het volume van de effecten bepalen En je kunt 3D Sound inschakelen. Reageren
-Roy- Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Je kunt ook van radio-zender veranderen met een van de F-knoppen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Nee, ook niet. Hint:------------------------------------------------------------------------------------------Check the GTA2 site!------------------------------------------------------------------------------------------[/font]. Reageren
Baffie Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Nee, ook niet.Hint: Check the GTA2 site Kan je anders even zeggen waar je op doelt, want wat er nu eigenlijk bedoelt wordt weten we ook niet echt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.