Flitskikker Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ergens op de GTA2 site staat een opsomming van audio features. Die moet je zeggen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 An updated version of the DMAudio engine as featured in Wild Metal Country. Dynamic Sample Layering (DSL) on objects. Support for all major 3D sound APIs - (Aureal, Creative Labs EAX, Dolby Pro-Logic) Enhanced Police crime reporting system. More than an hour of brand new music modified to give an authentic 'radio' sound. Radio Stations based on geographical location and gang alliance. No pause when entering or exiting a vehicle. Different pedestrian comments depending on your status with a particular gang. Reageren
7ulian Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Als niemand hier wat post maak ik wel een vraag: Bij de Zaibatsu verdwijnen er nog wat mensen in de Car Crusher. zo ook in de eerste Zaibatsu misie in level 1. hoe heet de "soon to be dead snitch"? Reageren
Svenie Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Die informant heet Shady, als mijn geheugen me niet in de steek laat natuurlijk. Maar je kon misschien beter Flitskikker een PM zenden, dat komt namelijk beleefder over! Bewerkt: 26 november 2006 door Svenie Reageren
7ulian Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Het antwoord is goed, en mijn excuses... Jij/U bent Reageren
Svenie Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Oeps, ik ben even helemaal dit topic vergeten. :$ De volgende vraag: Om respect van een gang te winnen, kan je er missies voor doen, of de leden van hun vijandelijk gang vermoorden. Wat kan je buiten deze 2 mogelijkheden nog doen om respect van een gang te winnen ? 1 optie is voldoende. Bewerkt: 14 december 2006 door Svenie Reageren
VforV Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Missies doen voor die gang (indien je niet respect min hebt bij die gang). Reageren
Svenie Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Missies doen voor die gang (indien je niet respect min hebt bij die gang). Misschien moet je mijn bovenstaande post nog eens bekijken. Ik zoek iets anders! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 een missie doen voor een rivaliserende gang, en die dan vervolgens verpesten Reageren
Svenie Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 een missie doen voor een rivaliserende gang, en die dan vervolgens verpesten Dat is het antwoord dat ik wilde horen! De volgende vraag is voor jou. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 nou, ik heb gtaII al een hele tijd niet meer gespeeld, maar ik zal toch een vraag stellen: wie heeft 14 broers en zussen? Reageren
Svenie Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Dat is volgens mij niemand minder dan leider van de Rednecks: Billy Bob Bean. Reageren
Svenie Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Even een makkelijke vraag! Door welke gang wordt de missie Grand Theft Auto! gegeven ? Vermeld ook het District en het soort telefoon. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Opdrachtgever is Zaibatsu in het Industrial Distric, groene telefoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.