Svenie Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Ik zou de missie Get Gama Rei! nu niet echt een beginmissie noemen, want deze behoort tot de gele telefoons van de Yakuza. Maar om een antwoord op je vraag te geven: de persoon die je moet ophalen heet Gama Rei. De wagen waarmee je hem moet ophalen is volgens mij ophalen een Medicar, maar dit ben ik helaas niet zeker. Bewerkt: 13 februari 2007 door Svenie Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Aan het begin, dan heb je het over downtown neem ik aan? Dan is het antwoord waarschijnlijk: Shady In een politie-auto EDIT: Ik had svenie nog niet gezien, ik had al heel lang de pagina niet ge-refreshed. Bewerkt: 13 februari 2007 door hardcore_bob Reageren
deagle Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Ik zou de missie Get Gama Rei! nu niet echt een beginmissie noemen, want deze behoord tot de gele telefoons van de Yakuza. Maar om een antwoord op je vraag te geven: de persoon die je moet ophalen heet Gama Rei. De wagen waarmee je hem moet ophalen is volgens mij ophalen een Medicar, maar dit ben ik helaas niet zeker. Ik keur je antwoord goed, volgende vraag is voor jou ! Reageren
Svenie Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Om eerlijk te zijn; ik kan geen vraag bedenken. Hardcore_Bob stel jij er gerust een. Bewerkt: 13 februari 2007 door Svenie Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Whaha ok , ik was aan het frefreshen totdat jij weer met een nieuwe kwam Noem van elk district de gangs, noem met wie je aan de telefoon praat en hoe noemen ze je? voorbeeld: Downtown: Zaibatsu, Trey Welsh, Gecko Yakuza... ... Residential... Die is niet zo moeilijk tog? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Downtown: Zaibatsu, Trey Welsh, Gecko Loonies, Elmo, Jumbo Yakuza, Johnny Zoo, Kosai Residential: Zaibatsu, Red Valdez, Gecko SRS Scientists, Dr. LaBrat, THC 303 Rednecks, Billy Bob Bean, Rooster Industrial: Zaibatsu, Uno Carb, Gecko Russian Mafia, Jerkov, Comrade Hare Krishna, Sunbeam, Grasshopper Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) Helemaal goed! zeker van wikipedia/wikiGTA afgekeken hé? jij bent Bewerkt: 15 februari 2007 door hardcore_bob Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Nee, ik ben een geboren GTA2 kenner Ok, volgende vraag: Hoeveel stoplichten zijn er in GTA2? Reageren
Lantyz Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Downtown: 44 Residential: 30 Industrial: 37 Tiny Town: 2 Hidden Surprise: 1 Face Off: 4 In totaal dus 118 traffic light zones. Lang leve de editor. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 lol, daar had'k niet aan gedacht, en ik heb ze nog wel ingame geteld. Maarja volgende vraag voor jouw Lantyz Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 In GTA2 komt een rioolwaterzuiveringsinstallatie voor. Hoe heet dat bedrijf? Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Niemand weet hem Kan je ons een tip geven? Welk district? of Is het van een missie? Want het duurt nou al een tijdje en ik maar zoeken Reageren
Lantyz Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Zo moeilijk is 'ie toch niet, maar vooruit... Het antwoord kun je vinden in het Industrial District. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Zo moeilijk is 'ie toch niet, maar vooruit... Het antwoord kun je vinden in het Industrial District. H2o00 Water Res, H²o00 Water Res. of H2000 Water Res. Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Nee, dat is een waterkrachtcentrale... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.